Перегляд за Автор "Візерська, Марія Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Застосування новітніх технологій в туризмі(2019) Візерська, Марія СергіївнаВ сучасному світі все більшого застосування набувають новітні інтерактивні засоби та інформаційні технології. Впровадження інформаційних систем та технологій значно полегшує господарську діяльність туристичних підприємств. Вони набувають широкого розповсюдження в соціально-культурному сервісі, готельно-ресторанному обслуговуванні, та посідають особливе місце в створенні та просуванні туристичного продукту. Поширення комп’ютерних інформаційних технологій охоплює все більше сфер людської діяльності, зокрема велику частину виробничої та майже всю невиробничу сфери економіки, а сама індустрія невпинно модернізується і змінює напрям руху вдосконалень. Інформаційні технології, призначені, спочатку, для вузького кола споживачів, набули широкого поширення. Нині існує велика кількість різноманітного програмного забезпечення, в тому числі і туристичного. Сучасний фахівець туристичної індустрії має володіти практичними навичками роботи як із програмами загального користування, так і зі спеціалізованими програмами.Документ Мода на туризм(2019) Візерська, Марія СергіївнаСуспільство завжди підкоряється певним загально прийнятим тенденціям часу, які називають модою. Такі тенденції охоплюють великий обсяг сфер життя людини. Це стосується суспільної поведінки, вподобань щодо їжі, одягу, косметики. Як і в одязі і в способі життя, в туризмі існує мода на певні місця, міста, певні види туризму та, навіть, рівень комфортності подорожей.___ The society always complies with certain trends, this named fashion. Such trends cover a large amount of spheres of human life. It concerns social behavior, food preferences,clothes, cosmetics, ets. As in clothing and in a way of life, in tourism there is a fashion for certain places, cities,certain types of tourism and, even, the level of comfort of travel.Документ Стимулювання продуктивності праці на туристичних підприємствах(2015) Візерська, Марія Сергіївна; Бартош, Лариса ПавлівнаПідвищення продуктивності праці є важливою складовою частиною системи менеджменту будь-якого підприємства, адже це безпосередньо впливає на його фінансові результати. В сучасних умовах ринкової економіки праця людей орієнтована на отримання прибутку та власне збагачення, а не на отримання позитивного результату діяльності підприємства вцілому. Основне завдання стимулювання полягає у розробці ефективних інструментів впливу на персонал та зацікавленні його у праці задля задоволення потреб підприємства, а не тільки своїх власних. Такими інструментами є низка методів і способів підвищення продуктивності праці. --- Increasing labor productivity is an important part of the management system of any enterprise, since it directly affects its financial results. In today's conditions of a market economy, people's work is geared to profit and the enrichment itself, rather than a positive result of the enterprise's activity in the whole. The main task of the stimulus is to develop effective tools for influencing the staff and his interest in work in order to meet the needs of the enterprise, and not only their own. Such tools include a number of methods and ways to increase productivity.Документ Форми ділового туризму(2019) Візерська, Марія СергіївнаДля сучасної прогресивної людини туризм слугує не тільки способом відновлення продуктивних сил, а й стає потужним освітнім джерелом, та слугує фактором кар’єрного зростання. Під діловим туризмом розуміють короткотермінові поїздки особи або групи осіб, об’єднаних професійною метою, але що саме можна вважати діловим туризмом і які його існюють види? For modern progressive human tourism is not only a way of recovery productive forces, but also becomes a powerful educational resource, even became as a factor of career growth.Business tourism is understood as short-term trips of a person or a groups of persons united for professional purposes, but what exactly can be considered as a business tourism and what forms and types of it are exist?Документ Характеристика подієвого туризму(2015) Візерська, Марія Сергіївна; Буткалюк, Катерина ОмелянівнаНині популярність подієвого туризму невпинно зростає. Все більше туристів виявляє бажання долучитися до найрізноманітніших подій, стати частиною світових дійств. Подія при організації таких турів виступає туристсько-рекреаційним ресурсом. Цей вид туризму є досить молодим, ексклюзивним (для забезпечених верств населення). Нині знаходиться на підйомі своєї популярності. При правильній організації ресурсна база такого виду туризму необмежена, невичерпна та досить різностороння. At present, the popularity of event tourism is constantly increasing. More and more tourists are joing the most diverse events, and taking part of world events. An event in the organization of such tours is a tourist and recreational resource. This type of tourism is young, exclusive and expensive. Today it is on the rise of its popularity. With proper organization, the resource base of this type of tourism is unlimited, inexhaustible and very interesting and diverse.Документ Інноваційний підхід до класифікації підприємств туристичного профілю(2019) Візерська, Марія СергіївнаКласифікація туристичних підприємств грунтується на функціональному їх поділі. Класифікація покликана вирішити питання побудови функціональної структури туристичного ринку. інноваційний підхід автора полягає у включенні у дану структуру не тільки підприємств, що безпосередньо здійснюють туристичне обслуговування, а й всіх тих, що здійснюють обслуговування опосередковано, а також супутніх підприємств і установ. --- The classification of tourist enterprises is based on their functional division. The classification aims to solve the problem of building a functional structure of the tourist market. The innovative approach of the author is to include in this structure not only enterprises that provide tourist services directly, but also all those who provide services indirectly, as well as related enterprises and institutions.