Перегляд за Автор "Герасимова, Ольга Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вироблення індивідуальних стратегій формування рефлексивних умінь у студентів вищих навчальних закладів(2015) Герасимова, Ольга ІванівнаУ статті аналізується проблема рефлексії як процесу самопізнання особистістю внутрішніх актів та станів. Визнаються прийоми, способи та механізми здійснення рефлексивної діяльності, які містяться в індивідуальній, груповій, колективній та контамінованій стратегіях. Розглядаються способи поєднання елементів індивідуальної, групової, колективної стратегії формування рефлексивних умінь. The article deals with the problem of reflection as a process of self-knowledge and internal acts of the individual states. Determined techniques, methods and mechanisms of implementation reflective activity contained in the individual, group, and collective strategies contaminated. The methods of combining the elements of individual, group, collective strategy formation of reflective abilitiesДокумент Експлікація сутнісних характеристик самоосвітньої компетентності студентів філологів(2016) Герасимова, Ольга ІванівнаУ даній роботі аналізується проблема рефлексії як процесу самопізнання особистістю внутрішніх актів та станів. Визнаються прийоми, способи та механізми здійснення рефлексивної діяльності, які містяться в індивідуальній, груповій, колективній та контамінованій стратегіях. Розглядаються способи поєднання елементів індивідуальної, групової, колективної стратегії формування рефлексивних умінь. Наголошується на важливості надання студентам можливості ознайомитись із шляхами організації діяльності, завдяки яким вони отримають можливість спрямувати розвиток власних рефлексивних умінь і в такий спосіб заохотити до вироблення власних підходів до процесу навчання.Документ Ретроспективний аналіз поняття «самоосвіта» в психолого-педагогічній літературі(2015) Герасимова, Ольга ІванівнаУ статті розглядається стан вивченості проблеми самоосвіти у науковій психолого-педагогічній літературі, що має як соціальне, економічне, так і особистісне значення. Актуалізується проблема підготовки студентів, здатних до постійної самоосвіти. Уточнюється сутність понять «самоосвіта», «самостійна робота» і звертається увага на специфіку їх застосування в подальшому становленні й особистісному зростанні. The article deals with the problem of self-education in the scientific psychological and pedagogical literature, having both social, economic and personal value. The problem of training students capable of continuous learning is actualized. The essence of the concepts of "self-education", "independent work" is clarified and focuses on the specifics of their application in the future formation and personal growth.Документ Рефлексія як структурний компонент готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов із метою подальшого професійного застосування(2015) Герасимова, Ольга ІванівнаУ статті описується структура рефлексивних умінь, розглядається зміст та представляється змодельована структура рефлексивних умінь студента педагогічного університету, яка являє собою взаємопроникнення та взаємодоповнення чотирьох площин: когнітивної, мотиваційної, перцептивної та діяльнісної.В статье описывается структура рефлексивных умений, рассматривается содержание и представляется смоделированая структура рефлексивных умений студента педагогического университета, которая представляет собой взаимопроникновение и взаимодополнение четырех плоскостей: когнитивной, мотивационной, перцептивной и деятельностной .The chapter deals with the structure of reflective skills, the content is considered and represents the structure of model of the Pedagogical University students’ reflective skills, which is the interpenetration and complementarity of four planes: cognitive, motivational, perceptive and activity.Документ Уточнення сутності понять «самоосвіта», «самоосвітня діяльність» в науково-педагогічній літературі(2016) Герасимова, Ольга ІванівнаУ статті розглядається значення самоосвітньої компетентності в становленні освітніх і професійних компетенцій майбутніх фахівців, а також структура і етапи розвитку даної компетентності в процесі навчання студентів вищих навчальних закладів. Актуалізується проблема підготовки студентів, здатних до постійної самоосвіти. Уточнюється сутність понять «самоосвіта», «самоосвітня діяльність» і звертається увага на специфіку їх застосування в подальшому становленні й особистісному зростанні майбутніх фахівців. The article deals with the importance of self-educational competence in the development of educational and professional competencies of future professionals, as well as the structure and stages of development of the competence in the course of students’ training of higher educational institutions. The problem of students’ training capable of continuous learning is actualized. The essence of the concepts "self-education", "self-educational activity" is clarified and drawing attention to the specifics of the irapplication in the future formation and personal growth of future specialists.Документ Формування рефлексивної компетентності студентів в освітньому процесі вищої педагогічної школи(2015) Малихін, Олександр Вікторович; Герасимова, Ольга ІванівнаУ статті висвітлено основні підходи до тлумачення феномену рефлексії у філософській, педагогічній, психологічній літературі, розглянуто зміст та змодельовано структуру рефлексивних умінь студента, конкретизовано дидактичні механізми формування рефлексивних умінь. The articles deals with the major approaches to the interpretation of the reflection phenomenon in the philosophical, pedagogical and psychological literature, the content is reviewed and the student’s structure of reflective skills is modelled through the activation procedures of modern pedagogical simulation, the didactic formation mechanisms of pedagogical university students’ reflective skills are specified.