Перегляд за Автор "Горська, Катерина Євгенівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Lovemarks бренди в українському просторі (на прикладі мережі б’юті-барів G.Bar)(2019) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Горська, Катерина ЄвгенівнаУ статті на прикладі світової франчайзингової мережі б’юті-барів G.Bar розглядаються певні аспекти нової концепції брендингу, запропонованої К.Робертсом, -«Lovermarks бренд». Вказується на важливості емоційної складової між споживачем та брендом, визначаються ключові особливості, які дозволяють зараховувати бренд до категорії Lovermarks. Наголошується, що Lovermarks це не просто сучасна ідеологія бренду, це ґрунтовна розробка всіх ключових взаємодій із аудиторією, що в комплексі сприяє тому, яку емоцію викличе бренд у кінцевого споживача продукту.