Перегляд за Автор "Духновська, Марія Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аудит та управління кредиторською заборгованістю(2024) Духновська, Марія Михайлівна; Михайленко, Ольга ВалеріївнаДокумент Маркетингові інструменти покращення ставлення споживачів до продукції підприємства(2022) Духновська, Марія Михайлівна; Розумей, Світлана БорисівнаМаркетингові дослідження дозволяють визначити ставлення споживачів до товарів підприємства та дають підставу для розробки маркетингових стратегій управління поведінкою споживачів. Підприємства намагаються покращити ставлення споживачів до своєї продукції різними засобами. Одним з найбільш популярних серед маркетингових інструментів є використання програм лояльності. Вони спрямовані на оптимізацію співпраці організацій, що виробляють/продають товари або надають послуги, зі споживачами. Marketing research allows you to determine the attitude of consumers to the company's goods and provides a basis for developing marketing strategies for managing consumer behavior. Companies try to improve the attitude of consumers towards their products by various means. One of the most popular marketing tools is the use of loyalty programs. They are aimed at optimizing cooperation between organizations that produce/sell goods or provide services with consumers.Документ Метод найменших квадратів(2021) Духновська, Марія Михайлівна; Зінькевич, Петро Олексійович; Зінькевич, Олексій ПетровичВступ. На сьогоднішній день однією з ключових функцій управління економікою є прогнозування. Методи прогнозування, як правило, поділяються на: 1) методи, побудовані на статистиці; 2) методи, побудовані на основі інтелектуальних систем керування (штучному інтелекті), в яких використовується метод найменших квадратів. Матеріали і методи. Методи найменших модулів та найменших квадратів