Перегляд за Автор "Козаченко, Ольга Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив пандемії COVID-19 на сучасний ресторанний бізнес(2022) Козаченко, Ольга Михайлівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаСвітова пандемія COVID-19 здійснила негативний вплив на бізнес. Підприємства повинні були терміново знайти нові шляхи ведення бізнесу або ж взагалі припинити своє існування на ринку. Зріс рівень безробіття. Ресторанний бізнес також зазнав втрат від наслідків пандемії.The global COVID-19 pandemic has had a negative impact on business. Businesses had to urgently find new ways to do business or even cease to exist in the market. Unemployment has risen. The restaurant business has also suffered losses from the effects of the pandemic.Документ Особливості організації роботи кав’ярень при готелях(2024) Козаченко, Ольга Михайлівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаОрганізація кав'ярень при готелях є надзвичайно актуальною в сучасному готельному бізнесі. Крім забезпечення гостей можливістю насолоджуватися вишуканою кавою та закусками протягом усього дня, кав'ярні також відкривають можливість показати культуру країни через подачу автентичних страв та десертівДокумент Сучасні тенденції готельно-ресторанного бізнесу України під час воєнного стану(2023) Козаченко, Ольга Михайлівна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаЧерез воєнний стан готельно-ресторaнний бізнес України значно скоротився: багато підприємств не працюють через недостатню гарантію безпеки, через низький рівень попиту, з технічних причин чи через зруйнування від обстрілів. В той же час, підприємства готельно-ресторанного бізнесу намагаються оптимізувати свою роботу в сучасних складних умовах. Due to the martial law, the hotel and restaurant business of Ukraine has significantly decreased: many enterprises do not work due to insufficient security guarantees, due to low demand, for technical reasons or due to destruction due to shelling. At the same time, hotel and restaurant businesses are trying to optimize their work in today's difficult conditions.Документ Удосконалення процесу обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства(2023) Козаченко, Ольга Михайлівна