Перегляд за Автор "Ківер, Анастасія Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вертикальна інтеграція на підприємствах хлібопекарської галузі(2016) Ківер, Анастасія ВікторівнаДокумент Економічна стійкість підприємства як основа забезпечення його конкурентоспроможності(2020) Ківер, Анастасія Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаЗдійснено порівняльний аналіз поняття «економічна стійкість»; надано трактування даного поняття; досліджено взаємозв’язок та вплив рівня економічної стійкості підприємства на його конкурентоспроможність; окреслено основні складові економічної стійкості підприємства, реалізація яких сприятиме забезпеченню конкурентоспроможності підприємства.Документ Складові економічної стійкості підприємства(2020) Ківер, Анастасія Вікторівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто складові економічної стійкості підприємства, які містять взаємопов’язані елементи. Виробнича складова характеризується відношенням прибутку до витрат. Фінансова складова визначається ефективним формуванням, розподілом і використанням фінансових коштів підприємства. Основними завданнями маркетингової складової є дослідження ринку збуту, визначення основних конкурентів, формування оптимального асортименту продукції та цін на неї, збільшення частки продукції підприємства на ринках збуту, стимулювання продажів. Управлінська складова відображає стійкість організаційної структури підприємства. Інноваційна складова характеризує спроможність підприємства до впровадження сучасних технологій і способів організації виробництва. Комунікаційна складова характеризується позитивною репутацією фірми, прихильністю споживачів. The components of economic stability of the enterprise, which contain interrelated elements, are considered. The production component is characterized by the ratio of profit to costs. The financial component is determined by the effective formation, distribution and use of financial resources of the enterprise. The main tasks of the marketing component are the study of the market, the definition of major competitors, the formation of the optimal range of products and prices, increasing the share of enterprise products in markets, sales promotion. The management component reflects the stability of the organizational structure of the enterprise. The innovative component characterizes the ability of the enterprise to implement modern technologies and methods of organization of production. The communication component is characterized by a positive reputation of the company, the commitment of consumers.Документ Управління асортиментною політикою підприємств(2015) Ківер, Анастасія Вікторівна