Перегляд за Автор "Левурда, Олег Анатолійович"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів І курсу заочної та скороченої форм навчання напряму 6.051701 “Харчові технології та інженерія”(2007) Никитенко, Ольга Василівна; Левурда, Олег Анатолійович; Чередніченко, Галина Анатоліївна; Куниця, Людмила ІванівнаМетодичні рекомендації спрямовані на забезпечення схеми для самостійного вивчення, а також виконання контрольних робіт для студентів 1 курса заочной и сокращенной формы обучения направление подготовки 6.051701 «Пищевые технологи и инженерия». Вони містить рекомендації для вивчення граматики, читання та лексичного матеріалу.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів І курсу спеціальності 7.050107 “Фінанси” заочної форми навчання(2005) Галинська, Олена Миколаївна; Левурда, Олег Анатолійович; Кияшко, Оксана ВасилівнаМетодичні рекомендації спрямовані на забезпечення схеми для самостійного вивчення, а також виконання контрольних робіт для студентів 1 курсу заочного відділення на факультеті бухгалтерського обліку, фінансів та підприємницької діяльності. Вони містить рекомендації для вивчення граматики, читання та лексичного матеріалу.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з текстами фахового спрямування для студентів 1 курсу напряму 6.050101 “Комп’ютерні науки” денної та заочної форми навчання(2012) Власенко, Людмила Василівна; Левурда, Олег АнатолійовичМетодичні рекомендації до практичних занять призначені для навчання студентів напряму підготовки “Компютерні науки” читанню текстів з фаху на англійській мові та розумінню їх для вилучення необхідної інформації та проведення бесіди зі спеціальності студента. Тексти МР підібрані з сучасної технічної оригінальної літератури на англійській мові та Інтернету, що викликає у студентів інтерес до вивчення текстового матеріалу. Тексти призначені для формування навичок та вмінь різних видів навчання: вивчаючого, ознайомлюю чого, оглядового та пошукового, що забезпечується розробленою системою методичних прийомів, які реалізуються у вправах. Тексти уроків також використовуються як основа для навчання усному мовленню у обговоренні, переказі, монологічному мовленні із застосуванням денотатних схем текстів, а також у розмовах, іграх. Дані методичні вказівки сприятимуть формуванню у студентів загальних та професійно-орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій та є додатковим спонукальним мотивом до удосконалення навичок усного та писемного мовлення в професійній сфері.Документ Англійська мова: методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з текстами фахового спрямування для студентів 3-4 курсів напряму підготовки 6.030509 «Облік та аудит» денної форми навчання(2011) Березовська, Ольга Владиславівна; Левурда, Олег Анатолійович; Тригуб, Інна ПетрівнаДані методичні вказівки розраховані на студентів, які вичають англійську мову з метою використання її в професійній діяльності. Тематика, лексичний мінімум, система вправ спрямовані на досягнення головної мети. Мета даних методичних вказівок – формування комунікативної мовленнєвої компетенції на матеріалі оригінальних текстів фахової тематики.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи над текстами фахового спрямування для студентів 2 курсу напряму підготовки 6.050202 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» денної форми навчання(2010) Каменчук, Любов Степанівна; Левурда, Олег АнатолійовичДані методичні вказівки розраховані на студентів, які вичають англійську мову з метою використання її в професійній діяльності. Тематика, лексичний мінімум, система вправ спрямовані на досягнення головної мети. Мета даних методичних вказівок – формування комунікативної мовленнєвої компетенції на матеріалі оригінальних текстів фахової тематики. Методичні вказівки містять автентичні тексти, післятекстові завдання та словник найбільш уживаних професійних термінів, які сприяють подальшому розвитку набутих мовних навичок для задоволення практичних та професійних потреб в сфері комп’ютерних технологій. Система завдань будується на фаховій лексиці, спрямована на полегшення засвоєння поданого тематичного та мовного матеріалу, та містить ряд проблемних завдань, що розвивають творче мислення студентів. Дані методичні вказівки сприятимуть формуванню у студентів професійно орінтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій та є додатковим спонукальним мотивом для удосконалення навичок усного та писемного мовлення в професійній сфері.Документ Англійська мова:и Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів ІI курсу факультету економіки і менеджменту заочної форми навчання спеціальностей 6.050.100 “фінанси”(2005) Левурда, Олег Анатолійович; Никитенко, Ольга Василівна; Кияшко, Оксана ВасилівнаМетодичні рекомендації спрямовані на забезпечення схеми для самостійного вивчення, а також виконання контрольних робіт для студентів 2 курсу заочного відділення на факультеті бухгалтерського обліку, фінансів та підприємницької діяльності. Вони містить рекомендації для вивчення граматики, читання та лексичного матеріалу.Документ Вживання слів-термінів іншомовного походження в мовленні економічних та юридичних спеціальностей(2011) Березовська, Ольга Владиславівна; Левурда, Олег АнатолійовичУ статті розкрито основні принципи утворення слів-термінів іншомовного походження у мовленні спеціальностей і наведено порівняння їх значень в англійській та українській мовах.Документ Особливості використання комп’ютерних технологій у вивченні іноземних мов(2013) Левурда, Олег Анатолійович; Власенко, Людмила ВасилівнаУ статті проаналізовано досвід використання мультимедійних засобів як основи для створення мовного середовища в процесі навчання іноземним мовам і визначено основні методологічні та дидактичні вимоги щодо використання мультимедійних технологій у процесі викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах. The article analyses the experience of multimedia usage as a basis for creating language environment in teaching foreign languages. It also defines basic methodological and didactic requirements for using multimedia technology in teaching foreign languages at higher education establishments.Документ Особливості навчання аудіювання як виду мовленнєвої діяльності(Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2012) Власенко, Людмила Василівна; Левурда, Олег АнатолійовичУ статті аналізуються основні особливості аудіювання, які с важливою складовою мовленнєвої діяльності; акцентується увага на необхідності та способах розвитку аудіювання при вдосконаленні комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. This article reveals the basic features of listening comprehension that are very constituent of communicative activity; listening comprehension is analyzed, and attention is concentrated on the importance of its development in the teaching of future specialists.Документ Соціокультурний аспект як складова комунікативної компетенції(2011) Березовська, Ольга Владиславівна; Левурда, Олег АнатолійовичРозглядається важливость формування соціокультурної компетенції сту¬дентів на заняттях, з іноземної мови. Соціокультурний аспект розглядається як невід’ємна складова комунікативної компетенції.Соцкультурний компонент змісту навчання є фактором, що багато в чому визначає і обумовлює викориета ння мови в конкретних ситуаціях, впливаючи таким чином, на іншомовну комунікативну компетенцію студентів.Документ Формування сучасної економічної та юридичної термінології(2012) Березовська, Ольга Владиславівна; Левурда, Олег АнатолійовичУ статті розкрито основні принципи утворення слів-термінів іншомовного походження у мовленні спеціальностей і наведено порівняння їх значень в англійській та українській мовах.Документ Іноземна мова (Англійська)(2011) Березовська, Ольга Владиславівна; Левурда, Олег Анатолійович; Тригуб, Інна ПетрівнаДані методичні вказівки розраховані на студентів, які вичають англійську мову з метою використання її в професійній діяльності. Тематика, лексичний мінімум, система вправ спрямовані на досягнення головної мети. Мета даних методичних вказівок – формування комунікативної мовленнєвої компетенції на матеріалі оригінальних текстів фахової тематики. Методичні вказівки містять автентичні тексти, післятекстові завдання та словник найбільш уживаних професійних термінів, які сприяють подальшому розвитку набутих мовних навичок для задоволення практичних та професійних потреб в сфері діяльності бухгалтерів. Система завдань будується на фаховій лексиці, спрямована на полегшення засвоєння поданого тематичного та мовного матеріалу, та містить ряд проблемних завдань, що розвивають творче мислення студентів. Дані методичні вказівки сприятимуть формуванню у студентів професійно орінтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій та є додатковим спонукальним мотивом для удосконалення навичок усного та писемного мовлення в професійній сфері. Методичні вказівки складаються з 3 частин. 1 частина – тексти фахового спрямування, які дають визначення основних термінів і понять зі спеціальності «Облік та аудит», 2 частина – тексти із завданнями з газети Financial Times, які розраховані на закріплення основної термінології та розвиток усного мовлення студентів, 3 частина – тлумачний словник основних термінів зі спеціальності «Облік та аудит».