Перегляд за Автор "Луцяк, Віталій Васильович"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Життєвий цикл малого виробничого підприємства(2015) Луцяк, Віталій ВасильовичУ статті запропоновано новий життєвий цикл малих виробничих підприємств, який відрізняється від традиційних тим, що містить п ’ять чітко виділених етапів: підприємництва, розвитку комерційних з в ’язків, стабілізації ділової активності, колективності, формалізації та управління. Зазначено, що мале виробниче підприємство проходить ці етапи під час свого розвитку до більших форм організації підприємницької діяльності. Описані етапи відрізняються між собою діловою активністю підприємства та завданнями управління маркетингом.Документ Нормативно-правова база регулювання діяльності малого підприємства(2015) Луцяк, Віталій ВасильовичУ статті систематизовано нормативно-правову базу України з організаці та здійснення підприємницької діяльності у сфері малого бізнесу, зокрема виділено регуляторні та нормативно-правові акти щодо маркетингової діяльності. На основі здійсненої систематизації та дослідження засад формування нормативно-правової бази підприємницької діяльності України визначено основні проблеми та перешкоди, що існують на шляху розвитку малого підприємництва у сфері державного регулювання, а також запропоновано заходи щодо розвитку мікропідприємництва і малих підприємств.Документ Перспективи розвитку олієжирової галузі на основі сировинної бази горіхоплідних культур та виробництва інноваційних товарів(2014) Луцяк, Віталій ВасильовичНа сьогоднішній день с/г підприємствами грецький горіх майже не вирощується, 99 % валових зборів припадає на господарства населення. В таких умовах Україна залишається в п'ятірці світових лідерів з виробництва грецьких горіхів. To date, s / d enterprises walnuts grown almost 99% of gross fees account for households. Under these conditions, Ukraine is in the top five global leaders in walnuts.Документ Складові механізму активізації динамічних здібностей в маркетинговій діяльності підприємств малого бізнесу(2014) Луцяк, Віталій ВасильовичВ сучасних умовах особливої актуальності набувають питання пов'язані із вирішенням проблеми підвищення ефективності діяльності суб'єктів малого підприємництва у відкритій економіці з інноваціями, які створюються швидкими темпами завдяки глобально розподіленими джерелами знань і виробничого потенціалу. In modern conditions of particular relevance to the issues related to the improvement of the efficiency of small businesses in an open economy with innovations that are created rapidly due to global distributed sources of knowledge and production potential.Документ Управління конкурентоспроможністю малого виробничого підприємства(2013) Луцяк, Віталій Васильович; Луцяк, В. Г.; Шарко, В. В.У статті сформульовано основні принципи конкурентоспроможності малих виробничих підприємств. На основі сформульованих принципів і врахування особливостей малого бізнесу в Україні запропоновано до використання загальні маркетингові стратегії зменшення ризику у діяльності малого виробничого підприємства. Наведено приклад створення інновацій під торговою маркою «Їжа богатирів». Результати дослідження є основою для подальшого вивчення маркетингової діяльності малого виробничого підприємства. In this work the basic principles of competitiveness of small manufacturing enterprises are formulated. On the basis of the formulated principles and the accounting of features of small business in Ukraine it is offered to use the general marketing strategy of reduction of risk in activity of small manufacturing enterprise. The example of creation of innovations under the Food of Athletes trademark is given. Results of work are a basis for further studying of marketing activity of small manufacturing enterprise.