Перегляд за Автор "Максименко, Ю. І."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда(2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Максименко, Ю. І.Розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття бренда та його основні складові. Проаналізовано процес формування корпоративного бренда, використовуючи при цьому досвід вітчизняних підприємств, таких як ЗАТ «Оболонь» та Кондитерська корпорація «Roshen». Визначено основні проблеми українських виробників, з якими вони стикаються при створенні та просуванні власного корпоративного бренда. Обґрунтовано важливість та основні переваги, які приносить корпоративний брендинг підприємству.Документ Основні методи аналізу господарського портфеля промислового підприємства(2012) Максименко, Ю. І.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВикористання методів аналізу господарського портфеля підприємства є важливим підґрунтям у прийнятті ефективних управлінських рішень щодо якісної і кількісної структури асортименту, частоти оновлення та інших аспектів забезпечення високого рівня обґрунтованості товарної політики підприємства. The application of portfolio analysis of commercial enterprises is an important foundation in making effective management decisions regarding the qualitative and quantitative structure of the range, refresh rate and other aspects to ensure a high level of validity commercial policy of the company.