Перегляд за Автор "Маршаленко, Маріанна Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бенчмаркінг в туристичному та готельному бізнесі(2019) Харенко, Віта Сергіївна; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаДокумент Виховання абстрактного мислення в процесі вивчення філософії(2019) Маршаленко, Маріанна Петрівна; Кітов, Микола ГригоровичДокумент Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств(2019) Басюк, Дарія Іванівна; Мельник, Д. О.; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаУ статті досліджено комплесні підходи до оцінки якості обслуговування готельних підприємств на сучасному українському ринку, виявлено неузгодженість стандартів оцінювання якості послуг гостинності та рівня сервісу, описано зовнішні та внутрішні підходи, що використовуються для оцінки якості. На основі проведених досліджень шляхом анкетування виявлено основні проблеми якості обслуговування окремих готельних підприємств Києва, невідповідність якості готелів згідно з їхньою зазначеною зірковістю, а також запропоновано комплексний підхід до оцінювання якості готелів.Документ Корпоративні ціннісні імперативи в індустрії гостинності(2018) Басюк, Дарія Іванівна; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаДокумент Менеджмент організацій і адміністрування: теорія та практика(2020) Березянко, Тамара Володимирівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Грищенко, Діана Григорівна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Кириченко, Ольга Миколаївна; Ковтун, Олена Анатоліївна; Кулиш, Оксана Анатоліївна; Кундєєва, Галина Олексіївна; Кутас, Олена Олександрівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Марченко, Валентина Миколаївна; Маршаленко, Маріанна Петрівна; Мостенська, Тетяна Леонідівна; П'янкова, Оксана Василівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Піменов, Сергій Анатолійович; Піменова, Олена Володимирівна; Пузина, Аліна Олександрівна; Рибак, Надія Олексіївна; Скопенко, Наталія Степанівна; Соломка, Ольга Миколаївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Тертична, Любов Іванівна; Федулова, Ірина Валентинівна; Филюк, Галина Михайлівна; Чеснік, Наталія Миколаївна; Юрій, Едуард ОлександровичУ колективній монографії розглянуті теоретичні і прикладні аспекти менеджменту організацій і адміністрування, визначені проблеми та перспективи їх розвитку. Значну увагу приділено питанням розвитку, формування, впровадження стратегій, моделей, технологій сучасного менеджменту і прогресивним підходам до соціальної відповідальності менеджменту підприємств. Призначена для викладачів закладів вищої освіти, аспірантів, здобувачів, керівників, менеджерів та всіх, хто цікавиться проблемами менеджменту організацій і адміністрування. The collective monograph examines the theoretical and applied aspects of management of organizations and administration, identifies problems and prospects for their development. Considerable attention is paid to the development, formation, strategies implementation, models, technologies of modern management and approaches to social responsibility of enterprise management. It is predesignated for teachers of higher education, graduate students, applicants, managers, and everyone interested in the problems of organizational management and administration.Документ Особливості організації послуг гостинності при розміщенні і обслуговуванні людей з інвалідністю(2019) Маршаленко, Маріанна Петрівна; Кропива, Олена МиколаївнаДокумент Персональний продаж в туризмі(2019) Разумей, Яна Валеріївна; Романова, Катерина Марківна; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаДокумент Принципи універсального дизайну в готелях(2019) Маршаленко, Маріанна Петрівна; Кириленко, Карина ОлександрівнаДокумент Принципи управління корпоративною соціальною відповідальністю в мережевих готельних системах(2020) Маршаленко, Маріанна Петрівна; Березянко, Тамара ВолодимирівнаСтаттю присвячено висвітленню принципів управління корпоративною соціальною відповідальністю в мережевих готельних системах. Розширений аналіз наукових підходів дозволив ідентифікувати методи, що використовує у своїй діяльності одна з найбільш готельних мереж світу - компанія Хілтон Ворлдвайд. У роботі досліджено основні принципи управління корпоративною соціальною відповідальністю в даній готельній мережі. Визначено, що реалізація ключових принципів КСВ компанії закладено в щоденну операційну діяльність на кожній ланці керування компанією як на глобальному рівні, так і на кожному підприємстві окремо. Ідентифіковані методи, які були розроблені, апробовані та впроваджені для досягнення поставлених цілей. Виявлені основні напрями роботи по реалізації Глобальних цілей сталого розвитку, що були враховані при побудові програми з корпоративної соціальної відповідальності Хілтона. На прикладі кооперації зі стейкхолдерами компанії розглянуто принципи керування програмою та ефективність даної взаємодії відносно поставлених цілей компанії до 2030 року. Було опрацьовано літературні джерела та на їх основі виявлено особливості керування програмою корпоративної соціальної відповідальності у великих мережевих компаніях. Досліджено та структуровано дані інструментів взаємодії з кожною групою стейкхолдерів, при чому враховано як способи впливу на зацікавлених сторін, так і способи збору інформації та відугів по результатах співпраці. Приділено значну увагу аналізу нефінансового звіту компанії, що дало можливість структурувати та систематизувати дані про управління корпоративною соціальною відповідальністю як на глобальному рівні, так і на локальному. Було проаналізовано стратегію корпоративної соціальної відповідальності компанії Хілтон Подорож з ціллю. В процесі роботи було досліджено взаємозв’язок побудови стратегії з КСВ, постановкою коротко- та довготермінових цілей з її реалізації та Глобальними цілями сталого розвитку, прийнятих Організацією Об’єднаних Націй. Досліджено динаміку реалізації принципів КСВ в процесі управління готельною системою Хілтон та розвитку стосунків із стейкхолдерами. The article is devoted to the study of the principles of corporate social responsibility management in hotel chains. An in-depth analysis of scientific approaches has identified the methods used in its activities by one of the leading hotel chains in the world - Hilton Worldwide. The paper identifies the basic principles of management in corporate social responsibility programs in this hotel chain. It is determined that the implementation of the key principles of CSR of the company is embedded in the daily operational activities at each level of management of the company - both globally and at each enterprise separately. Identified methods that have been developed by the company, tested and implemented to achieve the goals. The main directions of work on realization of the Global goals of sustainable development which have been considered at construction of the program on corporate social responsibility of Hilton are revealed. The principles of program management and the effectiveness of this interaction in relation to the company's goals until 2030 are considered on the example of cooperation with each group of stakeholders of the company. Literary sources were studied and on their basis the peculiarities of corporate social responsibility program management in large network companies were revealed. The data of interaction tools with each group of stakeholders were researched and structured, taking into account both ways - of influencing stakeholders and the ways of collecting feedback. Considerable attention is paid to the analysis of the company's non-financial report for structuring and systematizing data on corporate social responsibility management on global and local levels. The corporate social responsibility strategy of Hiltons’ program Journey with a Purpose was analyzed. In the process of work the interrelation of CSR strategy building, setting short- and long-term goals for its implementation and the Global Sustainable Development Goals adopted by the United Nations was studied. The dynamics of the implementation of CSR principles in the process of managing the Hilton hotel system and the development of relations with stakeholders is studied. The dynamics of the implementation of CSR principles in the process of managing the Hilton hotel system and the development of relations with stakeholders were studied.Документ Розвиток студентської групи. Теорія та реалії(2019) Маршаленко, Маріанна Петрівна; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаДокумент Стимулювання попиту та просування продуктів винного туризму(2019) Касторська, Сузанна Костянтинівна; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаДокумент Стратегічна модель комунікації з КСВ(2019) Маршаленко, Маріанна ПетрівнаДокумент Сухомлинський про формування абстрактного мислення(2019) Маршаленко, Маріанна Петрівна; Кітов, Микола ГригоровичДокумент Сучасні засади формування програм корпоративної соціальної відповідальності(2018) Басюк, Дарія Іванівна; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаДокумент Теоретико-прикладні підходи до формування соціальної відповідальності підприємств харчової промисловості(2022) Безпалько, Олена Вікторівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Драган, Олена Іванівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Лисак, Володимир Юрійович; Мазник, Ліана Валеріївна; Маршаленко, Маріанна Петрівна; Федулова, Ірина Валентинівна; Чеснік, Наталія МиколаївнаУ колективній монографії розглянуті теоретичні і прикладні аспекти формування та розвитку соціальної відповідальності підприємств харчової промисловості з урахуванням останніх наукових досліджень та практичного досвіду. Значну увагу приділено прогресивним підходам до соціальної відповідальності менеджменту підприємств. Призначена для викладачів закладів вищої освіти, аспірантів, здобувачів, керівників, менеджерів та всіх, хто цікавиться проблемами формування, впровадження та розвитку корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах. The collective monograph considers theoretical and applied aspects of formation and development of social responsibility of food industry enterprises on the basis of recent scientific research and practical experience. Considerable attention is given to progressive approaches to corporate social responsibility. It is intended for teachers of higher educational institutions, postgraduates, applicants, executives, managers and all those who are interested in the problems of formation, implementation and development of corporate social responsibility in enterprises.Документ Цілі реклами в туризмі(2019) Осітнянко, Дар’я Олексіївна; Маршаленко, Маріанна ПетрівнаДокумент Шляхи забезпечення доступності підприємств готельного господарства для людей з обмеженими можливостями(2012) Маршаленко, Маріанна Петрівна; Іщенко, Тетяна ІванівнаУ тезах показана доцільність використання закладами готельно-ресторанного господарства «філософії універсального дизайну» для забезпечення доступності українського сервісу для людей з інвалідністю.