Перегляд за Автор "Ніс Санюліан, Сатьяі Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Омніканальність як інструмент управління конкурентноспроможністю підприємства в умовах розвитку E-commerce(2021) Ніс Санюліан, Сатьяі Володимирович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто переваги омніканальності як парадигми ведення бізнесу. Доведено, що поняття омніканальності часто плутають з багатоканальністю, мультиканальністю. Описано, чим вони відрізняються. Доведено, що при омніканальності всі канали продажів об'єднуються в єдину систему, щоб клієнту було зручно перемикатися. Тому омніканальність дає клієнту більше можливостей і комфорту. Наведено приклади омніканальної взаємодії. Обґрунтовано, що рішення про перехід рітейлера до омніканальності має бути прийнято після ґрунтовної оцінки стратегічних і операційних ризиків щодо різних аспектів діяльності компанії. The advantages of omnichannel as a paradigm of doing business are considered. It is proved that the concept of omnichannel is often confused with multichannel, multichannel. Describes how they differ. It is proved that with omnichannel all sales channels are combined into a single system so that it is convenient for the customer to switch. Therefore omnichannel gives the client more opportunities and comfort. Examples of omnichannel interaction are given. It is substantiated that the decision to move the retailer to omnichannel should be made after a thorough assessment of strategic and operational risks in various aspects of the company.Документ Інноваційні технології як основа підвищення конкурентоспроможності підприємств(2020) Ніс Санюліан, Сатьяі Володимирович