Перегляд за Автор "Печериця, Юлія Василівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Огляд ринку алкогольних напоїв України(2010) Печериця, Юлія Василівна; Нестор, Р.Розглянуто стан ринку алкогольних напоїв України, проаналізовано структурні зрушення на ньому за період 2007— 2009 роки. Визначено чинники впливу на стан ринку алкогольних напоїв. The market condition of swizzles of Ukraine is considered, analysed structural changes on him for period 2007—2009 years. Certainly factors of influence on the market condition of swizzles.Документ Стан та перспективи розвитку ринку вина в Україні(2010) Печериця, Юлія ВасилівнаРозглянуто ринок вина, в Україні, його структуру, тенденції розвитку та визначено вплив державного регулювання на розвиток ринку вина. Considered wine market in Ukraine, its structure, development trends and the influence of state regulation on the development of the wine market.Документ Стратегічний аналіз як основа формування та реалізації стратегії виноробних підприємств(2012) Печериця, Юлія ВасилівнаАктуальність дослідження обумовлена необхідністю ефективного управління маркетинговою, комерційною, фінансово-економічною, кадровою, виробничою політикою підприємств, з метою забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств харчової промисловості. В роботі розглянуто стратегічне управління як одну із найбільш вагомих конкурентних переваг, оскільки саме воно дозволяє підприємству визначати напрями розвитку, шляхи досягнення поставлених організаційних цілей і забезпечувати дотримання місії та узгоджувати інтереси всіх зацікавлених сторін ведення бізнесу: власників, менеджменту, персоналу, постачальників та споживачів. Research actuality is caused by the necessity of effective management by the marketing, commercial, financial, economic, staff and production policy of enterprises to ensure competitiveness of products of food industry enterprises . In this work the strategic management is considered as one of the most prominent competitive advantages, because it allows the enterprise to determine directions of development, ways of achievement the set organizational goals and to provide the observance of mission and coordinate interests of all interested parties of business: owners, management, staff, suppliers and consumers.