Перегляд за Автор "Попович, Валентин Мар’янович"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Digital маркетинг як ефективний механізм стимулювання збуту(2022) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаВизначено функції Digital-маркетингу як ефективного механізму стимулювання збуту з урахуванням сучасних тенденцій ринку та вимог до сучасного підприємства. Досліджено випадки та найбільш актуальні методики впровадження Digital маркетингу щодо діяльності фірм, його переваги над традиційними маркетинговими методами просування. The functions of digital marketing as an effective sales promotion mechanism are defined, taking into account modern market trends and requirements for a modern enterprise. Cases and the most relevant methods of implementation of Digital marketing in relation to the activities of companies, its advantages over traditional marketing methods of promotion have been studied.Документ Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксу(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Попович, Валентин Мар’яновичДокумент Вибір та обґрунтування можливостей стратегічного розвитку підприємства(2022) Попович, Валентин Мар’яновичДокумент Визначення ставлення споживачів до продукції підприємства шляхом використання багатофакторних моделей(2020) Попович, Валентин Мар’яновичДокумент Застосування карти емпатії для визначення профілю споживачів ІТ-стартапу(2023) Данкеєва, Оксана Миколаївна; Попович, Валентин Мар’яновичТези-доповіді присвячено побудові та визначенню профілю споживачів онлайн додатку стартап-проєкту. Технологічний розвиток вимушує бізнес існувати в цифровому світі. IT-продукти в мінливому середовищі стають обов'язковою складовою бізнесу. Оскільки споживачі «живуть» в онлайні, бізнес шукає можливості задовольняти їх потреби забезпечуючи новими технологічними продуктами.Документ Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг(2024) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Попович, Валентин Мар’яновичУ сучасному бізнес-середовищі інновації відіграють ключову роль у формуванні конкурентних переваг. Швидкий розвиток технологій, зміни в споживчих уподобаннях та глобалізація змушують компанії постійно шукати нові способи залишатися конкурентоспроможними. Інновації стають тим інструментом, що дозволяє компаніям не тільки вижити в умовах жорсткої конкуренції, але й досягати лідерських позицій на ринку. У даній статті було розглянуто поняття інновацій, їхні види, роль у формуванні конкурентних переваг, методи впровадження та приклади успішних інноваційних компаній.Документ Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку(2024) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Удосконалення стратегії розвитку виробничого підприємства(2024) Попович, Валентин Мар’янович