Перегляд за Автор "Пєхота, Ірина Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання соціальних мереж як маркетингового інструменту(2014) Пєхота, Ірина Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаСоціальні мережі - це революційний шлях для розвитку мережевого бізнесу та модернізації маркетингової політики компаній. Станом на 1 січня 2013 року кількість інтернет-користувачів в Україні становила 19,9 млн. чол. [3], що є вагомим показником. Більшість цих осіб користуються різноманітними соціальними мережами, такими як Vkontakte.ru, Odnoklasniki.ru, Facebook, що забезпечують їх усіма можливими інструментами для розвитку комунікації. Соціальні мережі виступають на сьогоднішній день важливим маркетинговим інструментом, що дає можливість як розширити клієнтську базу тих компаній, що ним користуються, так і дослідити уподобання користувачів та знайти ринкове вікно для старту свого бізнесу. Social networks - a revolutionary way for business development and modernization of the network marketing company policy. As of January 1, 2013 the number of internet users in Ukraine amounted to 19.9 million. People. [3], which is an important indicator. Most of these people are different social networks such as Vkontakte.ru, Odnoklasniki.ru, Facebook, providing them all possible tools of communication. Social networks serve today an important marketing tool that makes it possible to expand the customer base of the companies that use it, and explore the preferences of users and find a market window to start their business.Документ Необхідність використання системи маркетингового контролю(2013) Пєхота, Ірина Сергіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто складову процесу управління маркетингу, а саме контроль маркетингової діяльності підприємства, його сутність, елементи, різновиди та необхідність організації та використання. The constituent of process of management of marketing is considered, namely control of marketing activity of enterprise, his essence, elements, varieties and necessity of organization and use.Документ Обгрунтування напрямків інтенсивного розвитку підприємства(2013) Пєхота, Ірина Сергіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДокумент Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджету(2014) Скригун, Наталія Петрівна; Пєхота, Ірина Сергіївна; Слівінська, ВікторіяРозглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах.The development and implementation problems of marketing communications policy in the context of limited budget of the enterprise are analyzed. The content of the main prospective directions of improvement of organization's marketing policy communications in the enterprise with limited budget is generalized and clarified.