Перегляд за Автор "Сіробаба, Сергій"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Моделі створення бренду у сучасному маркетингу(2015) Сіробаба, Сергій; Тюха, Ірина ВолодимирівнаДокумент Політика і міф(2014) Сіробаба, Сергій; Кітов, Микола ГригоровичВивчення міфології, як відображення найдавнішого уявлення про світ, усе впевненіше посідає належне місце в сьогоднішньому науковому світі. Міф слід розглядати не лише як архаїчну форму світогляду, але і як річ, явище, яке існувало завжди, існує сьогодні і має надзвичайно важливий вплив на процеси, які відбуваються в суспільстві. The study of mythology, as a reflection of the ancient view of the world, all confidently takes its rightful place in today's scientific world. Myth should be viewed not only as an archaic form of philosophy, but as a thing, a phenomenon that has always existed, exists today and has a very important influence on the processes taking place in the society.Документ Сутність і роль бренду в концепції ринкового позиціонування товару на споживчому ринку(2013) Тюха, Ірина Володимирівна; Сіробаба, СергійУ статті висвітлено бачення сутності понять «позиціонування товару на ринку», «бренд» і «торгова марка» західними й українськими вченими. Запропоновано їх авторське бачення. Визначено роль і завдання, які виконує бренд при просуванні товару на ринок. The article highlights the vision of the essence of the concepts of «positioning» products on the market, «brand» and «brand» of Western and Ukrainian scholars. A copyright their vision. The role and tasks performed by the brand when promoting a product on the market.Документ Сучасні технології прямого маркетингу(2014) Сіробаба, СергійДокумент Управління категорією комерційних ризиків в контексті підприємницької діяльності(2015) Сіробаба, Сергій