Перегляд за Автор "Турчина (Побережна), Марія Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 37
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Basic rules of information hygiene(2023) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Аналіз ринку хліба і хлібобулочних виробів України та надання пропозицій щодо покращення конкурентної позиції ПАТ «Київхліб» на досліджуваному ринку(2014) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаХлібопекарська галузь — одна з провідних галузей харчової промисловості України, призначенням якої є безперебійне забезпечення виробництва хліба, хлібобулочних та інших борошняних виробів в обсягах, які відповідають нормам продовольчої безпеки держави. У статті проаналізовано обсяг виробництва хліба, визначено основних гравців ринку хліба та хлібобулочних виробів України і надано пропозиції щодо покращення комунікаційної діяльності на ПАТ «Київхліб». Bakery industry — one of the leading sectors of the food industry in Ukraine, the purpose of which is to ensure uninterrupted production of bread, bread and other flour products in quantities that meet the standards of food security. In this paper the production of bread, the main players in the market of bread and bakery products in Ukraine and provided suggestions for improving communication activities on PJSC «Kyivkhlib».Документ Бізнес-комунікації: основні поняття(2011) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Вибір комунікаційної стратегії залежно від стадії життєвого циклу комунікаційного розвитку підприємства хлібопекарської галузі(2013) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаВизначення правильного стратегічного курсу є найбільш відповідальною справою для підприємства, оскільки формує пріоритети його діяльності на відносно довгострокову перспективу. Тому менеджменту компанії важливо підійти зважено до процесу вибору та реалізації комунікаційної стратегії, врахувавши багато внутрішніх і зовнішніх факторів і акцентувавши увагу на деяких з них. В статті запропоновано методичний підхід щодо обґрунтування і вибору комунікаційної стратегії на основі рівня використання каналів комунікацій та рівня результативності комунікаційної діяльності з урахуванням життєвого циклу комунікаційного розвитку підприємства. Determination of correct strategic course is the most responsible business for an enterprise, as forms priorities of his activity on a long-term prospect. Therefore the management of company is extremely important to walk up self-weighted to the process of choice and realization of communication strategy, taking into account internal and external factors and accenting attention on some from them. In the article methodical approach is offered on a ground and choice of communication strategy on the basis of level of the use of channels of communications and level of effectiveness of communication activity taking into account the life cycle of communication development of enterprise.Документ Вибір комунікаційної стратегії залежно від стадії життєвого циклу стратегічного розвитку підприємства(2015) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Вибір комунікаційної стратегії на різних стадіях розвитку бренду як складова інформаційного потоку підприємства(2023) Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасних умовах роботи особливу важливість одержує інформаційне забезпечення підприємства як передумова його ефективного функціонування. Ефективним засобом є застосування комунікацій, як системи підтримки інформаційної взаємодії підприємства з його внутрішнім і зовнішнім бізнес-середовищем. Керівництво підприємства має прагнути щоб комунікації були ефективні. В статті представлено основні типи комунікаційних стратегій, використання яких дозволяє покращити комунікаційну діяльність підприємства. Охарактеризовано етапи розробки комунікаційної стратегії та запропоновано комплекс дій на кожному етапі розробки для кожного типу комунікаційної стратегії. Розглянуто основні етапи формування та розвитку бренду. Для кожного з розглянутих етапів розвитку бренда запропоновано використання відповідної комунікаційної стратегії. n the modern terms of work the special importance is got by the dataware of enterprise as pre-condition of him effective functioning. Effective means is application of communications, as systems of support of informative cooperation of enterprise with his internal and external business-environment. Communications of subject of economic activity play an important role realization of strategic aims of enterprise. The report of the correctly set forth communicative reports of subject to his target groups forms favourable basis for activity in the system of economic relations, helps to secure support of public for defence of interests and reputation of subject of economic activity. On the modern stage of development of economy the question of determination of quality and efficiency of communications of enterprise gets up very important. Determination of correct strategic course is the most responsible business for an enterprise, as forms priorities of his activity on relatively long-term prospect. It is extremely important to walk up the That management of company self-weighted to the process of choice and realization of communication strategy, taking into account many internal and external factors and accenting attention on some from them. Today it is very difficult to attract attention business entities to the brands, that is why it will be them to search the methods of organization of reports to the consumers about itself and the products. On the basis of it the question of choice of communication strategy becomes very important on the different stages of development of brand. Not having regard to the far of scientific publications from this range of problems, to the choice of communication strategy on the different stages of development of brand as a constituent of dataflow of enterprise it remains not fully studied. It stipulated the theme of the article. The basic types of communication strategies, the use of that allows to improve of communication activity of enterprise, are presented in the article. Design of communication strategy times are described and the complex of operating offers on every design time for every type of communication strategy. The basic stages of forming and development of brand are considered. For each the use of corresponding of communication strategy offers of the considered stages of development of brand.Документ Вплив євроінтеграційного процесу на експортно-імпортну політику України(2019) Тур, Олеся Василівна; Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаСтаття присвячена дослідженню поетапності формування взаємовідносин між Україною та Європейським Союзом у період з 1991 по 2018 років. Проаналізовано вплив євроінтеграційного процесу цього періоду на вітчизняні підприємства АПК та загалом на економіку України, особливо після запровадження з 2016 року режиму вільної торгівлі з країнами ЄС, що дозволило Україні диверсифікувати географію та номенклатуру товарів й послуг національного експорту у довгостроковій перспективі. Висвітлено процес радикальної переорієнтації відносин між Україною, Російською Федерацією і країнами ЄС. Виявлено вплив значної відмінності між Україною та країнами ЄС (існує великий розрив у рівнях економічного розвитку України і європейських країн, зокрема, це спостерігається і у сфері сільського господарства) на експортно-імпортну діяльність. Визначено можливості розвитку для експортної діяльності підприємств АПК України в умовах євроінтеграційних процесів. The article is devoted to the stages of formation of relations between Ukraine and the European Union in the period from 1991 to 2018 are investigated. The impact of the European integration process of this period on domestic agricultural enterprises and the Ukrainian economy as a whole is analyzed, especially after the introduction of the free trade regime with the EU countries, which became fully operational from January 1, 2017, which allowed Ukraine to diversify its geography and nomenclature goods and services of national export in the long run. It is revealed that agro-industrial enterprises make a significant contribution not only to the development of the domestic economy, but the agro-industrial sector of Ukraine is a zone of interest for most European countries, especially in the context of the global agarian crisis. Also, the process of radical reorientation of relations between Ukraine, the Russian Federation and the EU countries is highlighted, as since 2014 relations with the main trading partner - the Russian Federation have become aggravated, Ukraine's loss of its markets, which has become the most powerful factor in the transformation of Ukrainian-Russian trade. enterprises not only to search for markets alternative to Russian, but also sources of supply of a number of goods, which in general led to the liberalization of trade between Ukraine and the EU. It was found that the free trade area carries both economic growth opportunities and threats to the country, its industries and enterprises, as there is a large gap in the levels of economic development of Ukraine and European countries. This is especially true in the agricultural sector, since its budget support in the EU is 45% of the gross value of the sector and in Ukraine it is only 6%. It also revealed a limitation of quotas for access of domestic agricultural and food products to international markets, which negatively affects their export potential. Possibilities of development for export activity of domestic agricultural enterprises under the conditions of European integration are determined, as Ukraine has favorable soil and climatic conditions, rich natural resources and human potential, centuries-old traditions of agriculture. All this makes it possible to obtain crops at volumes sufficient to meet domestic needs and to generate export potential.Документ Електронні канали комунікації: функції, переваги, недоліки(2012) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаВ статті надано визначення терміну «електронна комерція». Також надано перелік каналів електронної комерції, які використовуються на сучасному підприємстві.Документ Класифікація управлінських рішень(2010) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Комунікативний менеджмент в управлінні ризиками соціальної прозорості інформаційних систем підприємства(2022) Мазник, Ліана Валеріївна; Драган, Олена Іванівна; Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаОдним із напрямків вдосконалення інструментів комунікативного менеджменту в умовах сучасних викликів є релевантне забезпечення актуальних змін у форматах організації праці. Набувають популярності дистанційна робота та змішані формати. Дистанційна робота означає використання інформаційних і комунікаційних технологій для роботи поза робочим місцем. Криза Covid-19, повномасштабна війна в Україні призвела до збільшення використання інструментів соціальних мереж на підприємствах. Напрямками їх використання є контроль, інформування, координація співпраці між працівниками. В таких умовах комунікативний менеджмент має враховувати не тільки вимоги, але й ризики соціальної прозорості. Соціальна прозорість здійснюється через соціальні мережі або корпоративне соціальне програмне забезпечення, стосується добровільного обміну особистою та контекстною інформацією, такою як інформація про їхній власний статус і статус команди, наміри, мотивацію, можливості, пріоритети, цілі, оновлення фізичної та соціальної інформації, контакти з іншими колегами. Практики соціальної прозорості можуть створити такі ризики, як перевантаження інформацією, професійне вигорання, стрес. Бракує систематичних методів комунікативного менеджменту, які б ідентифікували та оцінювали ризики соціальної прозорості. В представленому дослідженні обґрунтовується метод ідентифікації та оцінки таких ризиків на підприємствах. Розроблено відповідний алгоритм методу ідентифікаціїї та оцінки таких ризиків в організаційному контексті. One of the areas of improvement of communicative management tools in the conditions of modern challenges is the relevant provision of actual changes in the formats of work organization. Remote work and mixed formats of work are gaining popularity. Remote work means using information and communication technologies to work outside the workplace. The Covid-19 crisis and the full-scale war in Ukraine have led to an increase in the use of social media tools in enterprises. The directions of their use control, inform, and coordinate cooperation between employees. In such conditions, communicative management must consider not only the requirements but also the risks of social transparency. Social transparency is carried out through social networks or corporate social software, refers to the voluntary sharing of personal and contextual information, such as information about their own and team status, intentions, motivations, capabilities, priorities, goals, updates of physical and social information, contacts with others colleagues. Social transparency practices can create risks such as information overload, professional burnout, and stress. There is a lack of systematic communication management methods that would identify and assess the risks of social transparency. In the presented study, we substantiate the method of identification and assessment of such risks at enterprises. The most threatening risks include: high level of disclosure of personal information; distribution of personal data of employees without their consent; lack of relevant data protection in the organization; excessive dependence on information technologies; risk of breach of confidentiality; risk of financial loss. An appropriate algorithm for the method of identification and assessment of such risks in the organizational context has been developed. The use of such tools in the practical activities of enterprises will improve the validity of management decisions in the context of the transparency of corporate information systems based on the identification of relevant risks and their prioritization.Документ Комунікаційна стратегія: основні поняття та визначення(2013) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаРозвиток ринкових відносин в Україні та інтеграція економіки країни у світове товариство потребує кардинальних перетворень і підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. The development of market relations in Ukraine and integration into the world economy needs fundamental change society and improve the competitiveness of enterprises both in domestic and foreign markets.Документ Комунікаційний та стратегічний розвиток підприємства(2019) Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тур, Олеся Василівна; Нагавичко, Тетяна ОлександрівнаСьогодні в основу стабільного розвитку підприємства покладено розробка та використання стратегій. Кожне підприємство функціонуючи на ринку діє в умовах невизначеності та ризику. Стратегія підприємства спрямована на досягнення визначених цілей як у теперішньому, так і в майбутньому із врахуванням впливу зовнішніх та внутрішніх факторів, а також економічної та соціальної відповідальності. Механізм забезпечення стратегічного розвитку передбачає використання обґрунтованих стратегій досягнення поставленої мети, у яких враховані науковотехнічний потенціал підприємницької структури та її виробничо-збутові можливості. Визначення правильного стратегічного курсу є найбільш відповідальною справою для підприємства, оскільки формує пріоритети його діяльності на відносно довгострокову перспективу. Тому менеджменту компанії вкрай важливо підійти зважено до процесу розробки та реалізації стратегії, врахувавши багато внутрішніх і зовнішніх факторів і акцентувавши увагу на деяких з них. Розуміння важливості цього моменту надасть можливість своєчасно реагувати на зміни в бізнес-середовищі, забезпечувати формування та підтримку конкурентних переваг у ринкових умовах, максимально використовувати стратегічний потенціал підприємства. В сучасних умовах господарювання особливої важливості набувають комунікаційні стратегії, як передумова його ефективного функціонування. Донесення правильно сформульованих комунікативних повідомлень суб'єкта до цільових груп формує сприятливу основу для діяльності у системі економічних відносин, допомагає заручитися підтримкою громадськості для захисту інтересів та репутації суб'єкта економічної діяльності. Комунікації суб'єкта економічної діяльності відіграють важливу роль у реалізації стратегічних цілей підприємства. За таких умов ключовим елементом ефективного функціонування підприємств є формування відповідної комунікаційної стратегії. Today, the development and use of strategies is the basis of the company's stable development. Each company operates on the market in conditions of uncertainty and risk. The strategy of the company is aimed at achieving the identified goals in the present and in the future, taking into account the influence of external and internal factors, as well as economic and social responsibility. The mechanism of providing strategic development involves the use of reasonable strategies for achieving the goal, which takes into account the scientific and technological potential of the business structure and its production and sales opportunities. Determining the right strategic course is the most responsible business for the company, since it forms the priorities of its activities in the relatively long-term perspective. It is therefore extremely important for the company's management to approach the process of developing and implementing the strategy with due regard for many internal and external factors and focusing on some of them. Understanding the importance of this moment will enable the timely response to changes in the business environment, provide the formation and support of competitive advantages in market conditions, maximize the strategic potential of the enterprise. In today's economic conditions, communication strategies are becoming increasingly important as a prerequisite for its effective functioning. Reporting of properly formulated communicative messages of the subject to the target groups forms a favorable basis for the activity in the system of economic relations, helps to get public support to protect the interests and reputation of the subject of economic activity. Communications of the subject of economic activity play an important role in the implementation of the strategic objectives of the enterprise. Under such conditions, the key element of the effective functioning of enterprises is the formation of an appropriate communication strategy.Документ Комунікаційні стратегії забезпечення стратегічного розвитку підприємств хлібопекарської галузі(2014) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо стратегічного розвитку на основі використання комунікаційної стратегії підприємства. Узагальнено теоретичні підходи до визначення таких понять, як: стратегічний розвиток і комунікації. Разширено понятійно-категоріальний апарат щодо визначення сутності понять «стратегічний розвиток», «комунікаційна стратегія», «комунікаційне розвиток». Визначено напрями комунікаційного та стратегічного розвитку на всіх етапах життєвого циклу підприємства. Визначено місце комунікаційної стратегії серед інших стратегій підприємства. Проведена систематизація каналів комунікації, які використовуються на підприємстві. The thesis isdevoted to research of theoretical principles and to develop of practical recommendations for the strategic development of the enterprises on the basis of their communication strategies. Theoretical approaches to the definition of concepts such as strategy development and communication are generalized. The conceptual and categorical frame work in the part of determination the essence of the concepts «strategic development», «communication strategy», «communication development» are developed. The communication channels that used in the enterprise are systematized. The condition of the bread-baking industry development is analyzed. Directions of the combination of communication channels with the elements of the marketing complex areproved. Methods of determining the effectiveness of the communication activity of the enterprise as a part of the strategic development are studied. Directions of the communication development as a part of the strategic development on the basis of a two-dimensional matrix and use of communication strategies depending on the phase of the enterprise’s developmentare suggested.Документ Маркетингова комунікаційна політика: основні поняття та визначення(2012) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Маркетингові проєкти: сутність та класифікація(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тур, Олеся ВасилівнаУ сучасному висококонкурентному бізнес-середовищі ефективні управлінські практики мають важливе значення для успішної діяльності підприємства. В рамках проєктного управління маркетингові проєкти займають особливе місце і відіграють ключову роль в успішному функціонуванні будь-якого підприємства, а ефективне управління цими проектами є ключем до досягнення маркетингових цілей та оптимізації використання ресурсів. Ефективне планування, координація та реалізація маркетингових проектів має важливе значення для досягнення стратегічних цілей підприємства, однак управління маркетинговими проектами відрізняється від управління проектами в інших сферах через свої специфічні вимоги та характеристики. Інформаційну базу дослідження становлять наукові публікації іноземних і вітчизняних вчених. В статті досліджені теоретичні підходи до визначення проєктів, маркетингових проєктів та запропоновано класифікація маркетингових проєктів. Для досягнення мети дослідження були використані методи узагальнення, теоретичний метод, метод порівняльного аналізу, групування. Визначено, що маркетинговий проєкт представляє собою послідовність унікальних, спланованих і взаємопов’язаних заходів, спрямованих на досягнення конкретних маркетингових цілей та включає чітко визначені терміни, бюджет, команду, керівництво, форму реалізації та контролю. Дослідження різних підходів до класифікації проєктів дозволило запропонувати систему класи фікації маркетингових проєктів, що включає різні ознаки, серед яких, такі, як спрямованість маркетингового проєкту, бюджет маркетингового проєкту, термін виконання маркетингового проєкту, характеристики маркетингового проєкту та класифікація проєктів в залежності від функцій маркетингу. Застосування системи класифікації маркетингових проєктів допоможе підприємствам більш ефективно застосовувати принципи управління проєктами, ефективно визначати пріоритети розподілу ресурсів, обирати відповідні методології та адаптувати підходи до управління проєктами відповідно до специфічних характеристик і цілей кожного маркетингового проєктуДокумент Методики оцінки комунікаційної діяльності підприємства(2016) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Місце комунікаційної стратегії серед інших стратегій підприємства(2013) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Напрями стратегічного та комунікаційного розвитку підприємства(2015) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Оптимізація бізнес-процесів(2010) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Основні напрямки розвитку паливно-енергетичного комплексу України(2014) Мархай, А. С.; Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаНа сьогодні світова енергетична система знаходиться у стані невизначеності. Поточні глобальні тенденції в постачанні та споживанні енергії є вочевидь нестійкими - нестійкими в екологічному, економічному та соціальному плані. Проте, поряд із досягненнями, є і проблеми розвитку галузей паливно-енергетичного комплексу, що потребують вирішення. Це невідповідність організаційної структури паливно-енергетичного комплексу умовам конкурентного ринкового середовища, значне зношення і низька енергоефективність основних фондів та брак капіталовкладень на їх оновлення, низька інвестиційна привабливість підприємств ПЕК, неповні розрахунки споживачів за використані енергопродукти, відсутність диверсифікації джерел постачання енергоносіїв та стратегічних енергетичних резервів тощо. At present, the global energy system is in a state of uncertainty. Current global trends in energy supply and consumption are clearly unsustainable - environmentally unsustainable, economically, and socially. However, along with the achievements, there is the problem of the fuel and energy complex to be solved. This discrepancy in the organizational structure of the fuel and energy complex of a competitive market environment, the significant wear and low energy assets and the lack of investment in their updates, low investment in energy sector companies, incomplete calculations used by consumers for energy products, the lack of diversification of energy supply sources and strategic energy reserves, etc.