Перегляд за Автор "Шевченко, Олександра Нестерівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Економіка підприємства(НУХТ, 2010) Жужукіна, Наталія Іванівна; Оганезов, Андрій Володимирович; Шевченко, Олександра НестерівнаДокумент Економічна роль розмноження бренду як інструменту маркетингової креативної концепції просування асортименту якісної продукції на ринку для підвищення ефективності підприємницької діяльності: цілі і функції(2022) Шевченко, Олександра НестерівнаВ статті досліджено цілі і функції розмноження бренду як інструменту маркетингової креативної концепції просування асортименту продукції відповідної якості на ринку для розвитку підприємницької діяльності. Проаналізовано що розширення (розмноження) бренду - це продукт сучасного часу, сутність якого полягає у зростанні його популярності та носить невідворотний характер. Сутність процесу розмноження бренду полягає в тому, що нові бренди постійно шукають можливість вилучити частину коштів у споживачів через продаж товарів чи продукції (послуг). Встановлено, що багато великих споживчих підприємств і компаній вважають себе виробником брендів. Досліджено, що в загальному і цілому імена брендів виконують три основні функції: ідентифікація, довіра, образи і асоціації. Зазначено, що, існують три фактори, що пояснюють, чому розмноження бренду притаманне багатьом ринкам: прагнення споживача до різноманітності; можливість зведення бар'єру для недопущення на ринок малих і нових конкурентів; можливість отримання переваги при розподілі. The article investigates the goals and functions of brand reproduction as a tool of marketing creative concept of promoting the range of products of appropriate quality on the market for business development. It is analyzed that the expansion (reproduction) of the brand is a product of modern times, the essence of which is to increase its popularity and is inevitable. The essence of the process of brand reproduction is that new brands are constantly looking for an opportunity to withdraw some money from consumers through the sale of goods or products (services). It is established that many large consumer enterprises and companies consider themselves producers of brands. It is investigated that in general brand names perform three main functions: identification, trust, images and associations. It is noted that there are three factors that explain why brand reproduction is inherent in many markets: the consumer's desire for diversity; the possibility of erecting a barrier to prevent the market of small and new competitors; the possibility of obtaining an advantage in the distribution. We investigated the goals of brand reproduction as one of the elements of successful and efficient business entities: goal 1 - adherence to the segmentation strategy, goal 2 - the desire for diversity, goal 3 - barriers to market entry, goal 4 - benefits in the distribution and management of categories. It is established that the reproduction of the brand is considered a key variable in the struggle for a place on the shelves by developing within a certain category of different product lines and expanding the range of each line.Документ Креативне й інноваційне підприємництво і стартапи в сфері харчових виробництв, як прикладний інструментарій креативної економіки(2021) Труш, Юлія Леонідівна; Шевченко, Олександра НестерівнаВ статті досліджено прикладний та теоретичний аспект креативного та інноваційного підприємництва в сфері виробництва продуктів харчування і стартапів в креативній економіці. Встановлено, що підприємництво є різновидом господарської творчості, тому досліджено поняття креативного підприємництва, як відносно нового поняття в економіці. Розглянуто специфічні особливості підприємницької творчості, до яких належать специфічне походження, багатогранна основа, усвідомлена творча спрямованість, своєрідний механізм реалізації, перетворююча роль, наявність вторинного ефекту. Встановлено, що підприємництво в сфері креативних індустрій відноситься до бізнесу, який працює в рамках культурних і творчих індустрій та виокремлено наступні види креативного підприємництва: культурне, соціальне, змішані моделі підприємництва в сфері креативної економіки. Розкриваючи питання креативного підприємництва розглянуто поняття інноваційне підприємництво, яке сьогодні перебуває в авангарді модернізації економіки. З позиції Закону України «Про інноваційну діяльність» досліджено поняття інновації, інноваційне підприємництво, інноваційне підприємство. Досліджені приклади форм організації інноваційного підприємництва серед яких: інноваційний центр, технопарк, технополіс, інноваційний бізнес-інкубатор тощо.Документ Креативність та інноваційність – основа креативної економіки(2021) Шевченко, Олександра НестерівнаСтановлення креативності як одного з драйверів економічного зростання вимагає наукового усвідомлення цього процесу, особливо у напрямку розвитку концепції креативної економіки, яка розвивається з початку 2000-х років, причому в основному зусиллями соціологів, культурологів, архітекторів і вже потім – економістів. Креативність – це латинський термін, який перекладається як «творчість» або «створення ні з чого», це формулювання нових ідей і вживання цих ідей для створення оригінальних творів мистецтва і культури, функціональних розробок, наукових винаходів і технологічних інновацій. Слово «креативність» асоціативно пов’язане з новизною, уявою, натхненням, винахідливістю і майстерністю.Документ Регіональний розвиток малих підприємств в Україні(2009) Шевченко, Олександра Нестерівна; Тимченко, Олександр ІвановичПроаналізовано регіональний розвиток малих підприємств в Україні та виявлено причини значної диспропорції розміщення малих підприємств по регіонах Analysis of regional development of small enterprises in Ukraine and found significant disparities cause placement of small enterprises by regionsДокумент Роль сектору малого та середнього бізнесу у вітчизняній економіці(2022) Шевченко, Олександра НестерівнаРозвиток суб'єктів малого та середнього підприємництва є однією з необхідних умов демократизації суспільства, формування потужного середнього класу, а також однією з основних складових гарантування соціальної безпеки держави та її громадян. Малий та середній бізнес є багатогранним соціально-економічним явищем. Кожен з тих, хто бере в ньому участь, має можливість знайти свою нішу у цьому секторі економіки, а зовнішні учасники - отримати позитивні результати: держава - збільшення ВВП, зростання кількості робочих місць у реальній економіці та зменшення соціальної напруги; місцева влада - податки та зайнятість; економічні партнери - гнучких та динамічних співучасників з низькими накладними витратами.Документ Сучасний стан та перспективи євроінтеграційного розвитку економіки України(2015) Закревська, Людмила Миколаївна; Шевченко, Олександра НестерівнаУ роботі досліджнено основні напрями зовнішньої політики України. Визначено основні негативні фактори, які перешкоджають ефективній інтеграції України у світогосподарські процеси. The paper defines the main directions of foreign policy of Ukraine. The main negative factors that hinder the effective integration of Ukraine into global economic processes.