Перегляд за Автор "Antraptseva, Nadia"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Chemical circle as a basis for improvement of knowledge and practical skills in studying the discipline "Analytical chemistry"(2016) Bila, Galina; Antraptseva, NadiaСonducted сalculations of progress of students of II course of the Faculty of bakery and confectioneryindustries for 2012 - 2014 years. Shown causes affecting the academic performance of students andthe quality of their work in groups. Done a comparison of academic performance of student ofacademic groups and members of the chemical circle "Nanocolorant". We recommend increasing ofhours to improve learning and development skills on the subject "Analytical chemistry" for students oftechnological specialties.Документ Influence of the cation nature on spectral characteristics of cobalt(II)-nickel(II) phosphates(2023) Antraptseva, Nadia; Filipova, Polina; Podobiy, Olena; Bila, GalinaThe work was carried out with the aim of studying the influence of the cation nature on the spectral characteristics of cobalt(II)-nickel(II) hydrogenphosphates of the general formula Co1-хNiхHPO4·1.5H2O (0<х≤0.35). Using the methods of Infrared and Raman spectroscopy, it was determined that in the structure of hydrogenphosphates there are two types of crystallographically non-identical water molecules that make up the coordination environment of cations. OH-groups of water molecules formed a hard system of different on strength and orientation of hydrogen bonds between molecules water and anion, also between the different OH-groups on the same molecule of water. The bond of ОН-groups of phosphate tetrahedron is more labile. The influence of the cation nature on the asymmetry of the molecules of coordinated water, on the energy H-bonds, bonds MІІ – O (OH2) and P – OH were estimated. It was found that, impact of these bonds weaken with increasing content of nickel(II) in composition of the hydrogenphosphates. Asymmetry of water molecules also decreased, while the bonds O – H coordinating water intensified with an increase a content of nickel(II) in composition of Co1-хNiхHPO4·1.5H2O. HOH angle formed independent OH-groups of the water molecules is not changes. Робота виконана з метою вивчення впливу природи катіонів на спектральні характеристики гідрофосфатів кобальту(ІІ) на спектральні характеристики кобальт(ІІ)-нікель(ІІ) гідрогенфосфатів загальної формули Co1-хNiхHPO4·1.5H2O (0<х≤0.35). Методами ІЧ- та КР-спектроскопії було встановлено, що в структурі гідрогенфосфатів присутні два типи кристалографічно неідентичних молекул води, які складають координаційне оточення катіонів. OH-групи молекул води молекул води утворюють жорстку систему різних за міцністю та орієнтацією водневих зв'язків між молекулами води та аніоном, а також між різними ОН-групами в одній молекулі води. Зв'язок ОН-груп фосфатного тетраедра є більш лабільним. Вплив природи катіона на асиметрію молекул координованої води, на енергію Н-зв'язків, зв'язків MІІ - O (OH2) та P - OH. Встановлено, що вплив цих зв'язків послаблюється зі збільшенням вмісту нікелю(ІІ) у складі гідрогенфосфатів слабшає. Асиметрія молекул води також зменшується, тоді як зв'язки O - H, що координують воду, посилюються зі збільшенням вмісту нікелю(II) у складі гідрогенфосфатів. нікелю(II) у складі Co1-хNiхHPO4-1.5H2O. Кут HOH, утворений самостійними OH-групами молекул води не змінюється.Документ Integration of innovative technologies into system of training of students of engineering specialities(2017) Bila, Galina; Antraptseva, NadiaРозглянуто особливості розробки та можливості електронного навчального курсу «Хімія», створеного на базі платформи дистанційного навчання Мoodle для студентів інженерних спеціальностей. Обговорюється позитивний досвід інтеграції електронного навчального курсу «Хімія» в процес навчання студентів інженерних спеціальностей. In article features of working out and possibility of an electronic training course "Chemistry" created on the basis of a platform of remote training Мoodle for students of engineering specialities are discussed. Positive experience of integration of an electronic training course "Chemistry" in process of training of students of engineering specialities is discussed.Документ New accents in the organization of individual work of students(2011) Kantserova, Maryna; Antraptseva, Nadia; Ponomareva, Iryna; Bila, GalinaIndependent work among the various forms and methods of educational work is one of the main places its priority role to play in enhancing students' creative thinking, look for them a personal interest in the acquisition of knowledge and skills. Being one of the most difficult moments in the educational process, independent work time is the most effective form of training of future professionals. According to credit-module system capacity for independent research is a necessary component of the overall competence of students. Самостійна робота серед різних форм і методів виховної роботи займає одне з головних місць, її пріоритетна роль належить в активізації творчого мислення студентів, зовнішній вигляд для них особисту зацікавленість в придбанні знань і навичок. Будучи одним із найскладніших моментів в організації навчального процесу, самостійна робота одночасно є найбільш ефективною формою навчальної діяльності майбутніх фахівців. Відповідно до кредитно-модульної системи навчання потенціал для незалежних досліджень є необхідною складовою загальної компетентності студентів.Документ On the optimum conditions for the synthesis of binary magnesium-manganese(II) diphosphate(2023) Antraptseva, Nadia; Tkachenko, Andrey; Podobiy, Olena; Bila, GalinaРобота виконана з метою вивчення оптимальних умов синтезу бінарних магній-марганець(ІІ) дифосфатів та отримання їх основних характеристик. Інформація про них у літературі практично відсутня. Синтез бінарних дифосфатів здійснювали шляхом сумісного осадження катіонів Mg2+ і Mn2+ із суміші водних розчинів їх сульфатів, використовуючи як осаджувач водний розчин калій дифосфату. Осадження проводили за таких умов: співвідношення катіонів у вихідних реагентах (K=Mg/Mn, молярне) варіювали від 0 до 100%. Підбір концентрації вихідних розчинів, співвідношення n =Р2О74-/ΣMg2+,Мn2+ в їх складі та тривалості кристалізації проводили в окремих серіях експериментів. Встановлено, що дифосфати, отримані в умовах 19,0≤К≤99,0, мають однотипну структуру, але різний хімічний склад. Їх ідентифікація довела утворення сполук змінного катіонного складу - твердого розчину гідратованих дифосфатів магнію та мангану(ІІ) складу Mg2-хМnхP2O7-8H2O. Області його гомогенності визначені як 0≤х≤0,23. Визначено оптимальні умови його одержання: - співвідношення у складі вихідних розчинів n=Р2О74-/ΣМg2+,Мn2+ у їхньому складі та тривалість кристалізації досліджували в окремих серіях експериментів. Встановлено, що дифосфати, отримані в умовах 19,0≤К≤99,0, мають однотипну структуру, але різний хімічний склад. Їх ідентифікація довела утворення сполук змінного катіонного складу - твердого розчину гідратованих дифосфатів магнію та мангану(ІІ) складу Mg2-хМnхP2O7-8H2O. Області його гомогенності визначені як 0≤х≤0,23. Визначено оптимальні умови його одержання: - співвідношення у складі вихідних розчинів n=Р2О74-/ΣМg2+,Мn2+=0,05≤n≤0,4; - співвідношення К=Mg/Mn (моль) = 19,0≤К≤99,0; - концентрація розчинів - С=0,05-0. 5 моль/л; - тривалість взаємодії - до досягнення рівноваги та кристалізації твердої фази; - температурний інтервал взаємодії - 293-298 К. Встановлено особливості утворення, хімічну природу та основні фізико-хімічні характеристики синтезованого твердого розчину гідратованих дифосфатів складу Mg2-хМnхP2O7-8H2O 0≤х≤0,23.Документ Principle of intellectualization of engineering education in the light of requirements of Bolonian Convention(2011) Bila, Galina; Ponomareva, Iryna; Antraptseva, NadiaFormation of a single educational space in Europe - it is a reality, without which it is impossible to reform and implement the strategy of development of higher education in Ukraine. The dynamic development of the world community, the introduction of new technologies requires constant student mastering and improving knowledge of proper intellectual development, communication skills, independent and creative approach to decision-making, building information and social skills. Формирование единого образовательного пространства в Европе - это реальность, без которой невозможно реформировать и воплощать в жизнь стратегию развития высшего образования Украины. Динамичное развитие мирового сообщества, внедрение новейших технологий требует от студента постоянного усвоения и совершенствования знаний, надлежащего интеллектуального развития, коммуникативных способностей, самостоятельного и творческого подхода к принятию решений, формирования информационных и социальных навыков. Формування єдиного освітнього простору в Європі — це реальність, без якої неможливо реформувати і втілювати в життя стратегію розвитку вищої освіти України. Динамічний розвиток світової спільноти, запровадження новітніх технологій вимагає від студента постійного засвоєння та вдосконалення знань, належного інтелектуального розвитку, комунікативних здібностей, самостійного та творчого підходу до прийняття рішень, формування інформаційних та соціальних навичок.