Перегляд за Автор "Stetsenko, Victoria"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Advertising in newspapers(2012) Stetsenko, VictoriaAdvertising in newspapers is excellent for forming that credibility. The most common mistake with many newspaper advertisements is that they are cluttered with far too much information, confusing the message.Документ Les principes de marketing nécessaires pour atteindre l’équilibre du marketing-mix(2013) Stetsenko, VictoriaOn a analysé les approches principales à l’établissement des principes de l’activité de marketing de l’entreprise. On a défini les principes nécessaires pour créer un marketing-mix équilibré.Документ Research of marketing activities directions of Ukrainian food industry enterprises(2014) Stetsenko, VictoriaResearch results of marketing activities enterprises of the food industry in Ukraine were presented in this article. The main marketing instruments that are used were allocated; the reasons why producers choose them were analyzed. Perspective directions of marketing for the food industry in Ukraine were defined.В статті представлено результати дослідження маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості України. Виділено основні маркетингові заходи, що застосовуються, проаналізовано причини їх вибору товаровиробниками. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингу для підприємств харчової промисловості України.Документ Research of the balancing of the components of the marketing mix(2013) Stetsenko, VictoriaThe Research about components of the marketing mix is one of the most important tasks in the developing of the theory and practice of marketing. The main precondition of this is the balancing of marketing mix’s components during the planning and realization of the marketing plans of the company.Дослідження складових маркетингового комплексу є одним з найважливіших завдань розвитку теорії і практики маркетингу. Головною передумовою цього є збалансованість складових маркетингового комплексу при плануванні та реалізації маркетингових планів підприємства.Документ The marketing mix equilibrium in the development and control management structure(2013) Stetsenko, VictoriaDerived indicator for the marketing mix equilibrium has been presented in the article along with improved classification of varieties of marketing control by means of equilibrium control. У статті розроблено показник збалансованості маркетингового комплексу, удосконалено класифікацію видів маркетингового контролю шляхом введення контролю збалансованості.