Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
Документ Theoretical and practical aspects of the formation of an integrated quality management system in milk processing enterprises(2021) Mohylevska, Olha; Abuselidze, Hiorhi; Dragan, Olena; Gorovij, Vasyl; Opanasiuk, VitaliiСтаття присвячена вивченню теоретичного та практичного аспектів побудови інтегрованої системи управління якістю молокопереробного підприємства. Доведено, що управління якістю ‒ це безперервний процес впливу на виробництво шляхом послідовного впровадження логічно взаємопов'язаних функцій для забезпечення якості. Інтегрована система управління якістю ‒ це сукупність структур і процедур, процесів і ресурсів, які необхідні для впровадження управління якістю. Це має бути невід'ємною частиною системи управління підприємством і вона повинна забезпечувати впевнене керування організацією та / або споживачем щоб товар чи послуга відповідали встановленим вимогам якості. Доведено, що в процесі прийняття рішення щодо організації системи менеджменту якості, заходи визначені та плануються для досягнення їхніх цілей. Поєднання цих заходів становить планову організаційну діяльність. Для кожного із заходів, включених до плану, умови реалізації та відповідальність за виконання є обов’язкою. Оскільки система управління якістю фактично охоплює всі сфери організації, то, звичайно, процеси створення та впровадження системи управління якістю на підприємстві будуть пов'язані зі зміною організаційної структури управління. The article is devoted to the study of theoretical and practical aspects of building an integrated quality management system at milk processing enterprises. It is proved that quality management is a continuous process of influencing production by consistently implementing logically interrelated functions to ensure quality. An integrated quality management system is a set of structures and procedures, processes and resources required to implement quality management. It should be an integral part of the enterprise management system and should provide the management of the organization and / or the consumer with confidence that the product or service will meet the established quality requirements. It is proved that in the process of making a decision on the organization's quality management system, measures are defined and planned to achieve the goals. The combination of these activities makes up the plan of organizational activity. For each of the activities included in the plan, the conditions for implementation and responsibility for implementation are determined. Since the quality management system actually covers all areas of the organization, then, of course, the processes of creating and implementing a quality management system in the enterprise will be associated with a change in the organizational structure of management.