Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Соціально-економічні аспекти виробництва органічної продукції в Україні(2019) Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина ФедорівнаМетою статті є дослідження соціально-економічних аспектів виробництва органічної продукції у світі та в Україні, визначення основних проблем, що стримують розвиток виробництва органічних продуктів, тенденцій і перспектив становлення вітчизняного ринку органічної продукції. Методологічна основа дослідження — система зaгaльнонaуковиx і спеціальних методів, а саме: аналізу і синтезу, індукції та дедукції (при структуруванні предметної площини дослідження на підґрунті ідентифікації та формалізації проблем розвитку органічного виробництва); економіко-статистичного, порівняльного й економічного аналізу (при аналізі стану, тенденцій, a також проблем розвитку виробництва органічної продукції); aнaлітичниx і логічних узагальнень (при визначенні та дослідженні факторів впливу на розвиток і формування ринку органічної продукції) тощо. Застосування цих методів дало змогу дослідити сучасний стан і тенденції розвитку органічного сільського господарства та виробництва органічних продуктів у світі та в Україні. Аналіз статистичних даних підтвердив загальну зацікавленість виробників органічним виробництвом і зростаючий попит населення в органічній продукції. Визначені основні проблеми розвитку виробництва органічної продукції в Україні (низький рівень доходів населення, відсутність достатньої підтримки та стимулювання органічного виробництва з боку держави, нерозвиненість внутрішнього ринку, недостатня розвиненість інфраструктури ринку органічної продукції, наявність недобросовісних операторів на ринку, слабкий розвиток внутрішньої і міжнародної інтеграції та обмежений доступ на зовнішні ринки органічної продукції, недостатня просвітницька робота серед населення щодо здорового способу життя, значний дефіцит висококваліфікованих агрономічних кадрів, що спеціалізуються на виробництві органічної продукції, відносно складна та тривала за часом процедура отримання відповідного сертифіката тощо) та запропоновані шляхи їх подолання.Документ Політика регулювання ціни на продукти харчування(2004) Ємцева, Галина ФедорівнаВ статті розглянуті питання регулювання політики ціноутворення, питання державного регулювання цін. Розглянуто вплив ціни на формування попиту и пропозиції на ринку продуктів харчування. In clause the questions of regulation of price policy , questions of state price control are considered. The influence of the price on formation of a supply and demand in the market of products of a feed is consideredДокумент Ціноутворення: чинники впливу на вибір стратегії(2007) Ємцева, Галина ФедорівнаДосягнення стратегічних цілей підприємств харчової промисловості не можливе без формування ефективної політики ціноутворення. Вибір правильного методу ціноутворення є одним із ключових питань, за допомогою якого можна досягти збільшення прибутковості . Achievement of strategic aims of enterprises of food retail industry not is possible without forming of effective pricing policy. The choice of correct method of pricing is one of key questions, by which it is possible to attain the increase of profitability .Документ Вплив диспаритету цін на формування сировинної бази підприємств харчової промисловості(2006) Ємцева, Галина ФедорівнаПосилення диспаритету цін між продукцією агропромислового комплексу і продукцією переробних галузей впливає на забезпечення продовольчої безпеки України. Диспаритет цін виникає внаслідок випереджаючого зростання цін на продукцію, яка використовується в аграрному секторі, та на продукцію, вироблену з сільськогосподарської сировини. Disparity amplification of prices of agricultural production and alterations branch’s production influences on food security of Ukraine. The disparity appears as a consequence of price raise on production used in agriculture and on production produced of raw materials.