Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження конкурентної стратегії готельного господарства в Україні(2021) Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті проаналізовано сучасний стан готельної індустрії України. Проаналізовано та систематизовано різні конкурентні стратегії розвитку готельного господарства, з урахуванням світового досвіду. З метою встановлення сильних та слабких сторін готельної індустрії в Україні було проведено SWOT-аналіз. За результатами проведеного аналізу визначено, що для забезпечення сталого та динамічного розвитку індустрії гостинності, актуальним є підвищення якості вітчизняних готельних послуг відповідно до світових стандартів сервісу. The article analyzes the current state of the hotel industry in Ukraine. Various competitive strategies for the develop-ment of the hotel industry are analyzed and systematized, taking into account foreign experience. In order to identify the strengths and weaknesses of the hotel industry in Ukraine, a SWOT analysis was carried out. According to the results of the analysis, it was found that in order to ensure the stable and dynamic development of the hospitality industry, it is im-portant to improve the quality of domestic hotel services in accordance with world service standards.Документ Використання можливостей соціальних мереж в індустрії гостинності(2022) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга СергіївнаСтаття присвячена питанню можливості використання соціальних мереж в готельній індустрії. Соціальні мережі з'явилися в онлайн-суспільстві в 2003 році, і з тих пір кількість користувачів ними збільшується з кожним днем. Гостинна індустрія досить залежна від інформації, що поширюється про заклади в інтернеті. Сьогодні, потенційні гості готелів можуть спілкуватися з іншими клієнтами, читати їхні відгуки, шукати кращі варіанти розміщення, акційні та спеціальні пропозиції за допомогою лише телефону. Для готельєрів використання соціальних мереж може бути цінним інструментом для розвитку власного бренду з метою залучення нових гостей та збереження поточних клієнтів, створюючи міцні та ефективні відносини з ними. В статті наведено деякі стратегії соціальних мереж, які можуть максимально збільшити охоплення клієнтів засобу розміщення. The article is devoted to the possibility of using social networks in the hotel industry. Social networks appeared in the online community in 2003, and since then the number of users has been increasing day by day. The hospitality industry is quite dependent on information disseminated about establishments on the Internet. Today, potential hotel guests can communicate with other customers, read their reviews, look for the best accommodation, promotions and special offers by phone only. The purpose of this article is to identify ways to use social networks for the development and promotion of hospitality industry. Research of possible influence of separate social networks on popularization of hotel services and attraction of new clients. The image of the institution, formed in social networks, especially influences the decision to purchase services from consumers of generation Z. Young users first of all look for information not on official web resources, but in the most popular social networks, such as: TikTok, Facebook, Instagram, etc. Social media allows companies to stay in touch with interested users, build long-term relationships with their customers, build their loyalty, manage the company's reputation, increase sales and solve many other business development challenges. The influence of social media and their role is gaining importance in all spheres of human activity and is the subject of research by scholars and practitioners. The article reveals the role and benefits of using, influencing and using social media in the field of hotel services. The use of social networks as a means of promoting hotels is low-cost and allows you to reach a wide target audience, quickly inform real and potential customers about new offers, to form a demand for services. In an era of rapid technological progress and very demanding travelers, it is very important to use all available platforms for hotel marketing campaigns. The article presents some strategies of the most popular social media, which can maximize the reach of customers of the accommodation. Today, hotels need to use the full range of Internet marketing: SEO and content marketing, contextual advertising, PR and social networks, affiliate programs.Документ Вплив COVID-19 та карантинних обмежень на заклади гостинної індустрії України(2020) Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті здійснено аналіз впливу пандемії інфекційного захворювання COVID-19 на діяльність закладів сфери гостинності України. Визначено основні зміни в роботі закладів ресторанного господарства та готелів під час дії карантинних обмежень. Статистичною основою дослідження виступають праці вітчизняних авторів у сфері готельного господарства, наукова періодика, ресурси Інтернет-мережі. Для вирішення поставлених завдань дослідження використано методи теоретичного узагальнення та порівняння. Проаналізовано втрати прибутків закладів харчування та готельних підприємств України в період повного локдауну з березня по травень 2020 року та під час дії карантинних обмежень, що пов’язані з пандемією COVID-19. Встановлено, що прибуток закладів харчування в березні склав близько 69%, в квітні – 26% проти лютневих показників 2020 року. У травні прибуток закладів ресторанного господарства підвищився до 50% від докризового показника, що пов’язано насамперед з послабленням карантинних обмежень та дозволом приймати відвідувачів на літніх терасах. Разом з тим зазначається, що більшість готелів і готельних комплексів були вимушені призупинити свою діяльність. Представлено перелік змін у роботі закладів гостинної індустрії та обов’язкових протиепідемічних заходів. Наголошено, що готелям та закладам харчування довелось в досить короткий проміжок часу відреагувати на карантинні обмеження та вжити відповідних термінових заходів для збереження контингенту своїх відвідувачів. Наведено приклади міжнародного досвіду адаптації закладів сфери гостинності до роботи в умовах карантинних обмежень. Основним завданням сфери гостинності України в найближчі роки є впровадження сучасних інноваційних технологій. Це, зокрема, дозволить скоротити контакти між персоналом та гостями закладів, що особливо актуально в умовах пандемії інфекційного захворювання COVID-19. The article seeks to explore the impact of the COVID-19 infectious disease pandemic on the Ukrainian hospitality industry along with providing an overview of the major changes in the nature and operation of hotel and restaurant businesses in the face of quarantine restrictions. The statistics data were obtained from the Ukrainian research papers and scientific journals in hospitality management and open Internet sources. To attain the objectives of this study, theoretical generalization and the comparative research methods have been employed. The article offers a loss of profit assessment for Ukrainian foodservice companies and hotels in the national lockdown period from March to May 2020 and during the quarantine restrictions related to the COVID-19 pandemic. The findings demonstrate that the revenues of foodservice companies in March amounted to about 69%, in April – 26% compared to February 2020 indicators. In May, restaurants increased their profits up to 50% against the pre-crisis rate, which is associated primarily with easing of quarantine restrictions and the permission to serve their customers on summer terraces. However, most hotels and their infrastructure facilities were forced to suspend their operation. The study also resumes the information on regulatory changes along with mandatory anti-epidemic preventive measures in the hospitality sector operation. A special emphasis is put that hotels and restaurants were challenged to promptly respond to quarantine restrictions in a very short period of time and build immediate strategies to retain their customers and clients. The authors present a range of international best practices on adaptation of hospitality industry to working in the quarantine restrictions settings. It is argued that the primary objective of the Ukrainian hospitality industry in in the short-term perspective is the implementation of modern innovative technologies. This will contribute to reducing human contact between customers and personnel in the hospitality sector, which is critically important in the context of infectious disease outbreaks and COVID-19 pandemic, in particular.Документ Сучасні напрями розвитку креативних готелів та барів в Україні(2020) Пушка, Ольга Сергіївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті наведено загальну характеристику готельно-ресторанного господарства України. Розглянуто сучасний стан використання креативних підходів до функціонування готелів та барів в Україні. Наведено характеристику найбільш відомих готелів із нестандартним дизайном та особливостями обслуговування гостей. Установлено, що саме клієнт на даному етапі задає напрям розвитку готельно-ресторанного бізнесу і налаштовує готельєрів і девелоперів на експерименти. Для того щоб не втратити і залучити клієнта у непростий час, зусилля менеджменту закладу важливо спрямувати на пошук нових нестандартних дизайнерських рішень. Проаналізовано найбільш яскраві та незвичайні бари України. Установлено, що значним попитом почали користуватися заклади ресторанного господарства, в яких гості оплачують час перебування, а не замовлені їжу та напої. Отже, креативні підходи до задумки закладу в цілому суттєво підвищують інтерес відвідувачів, що відображається на попиті послуг підприємства та його економічному розвитку. The article gives a general description of the hotel and restaurant industry of Ukraine, which is one of the most common types of business. There is a constant struggle between the establishments of the hospitality industry and enterprises for optimal market positioning. Based on this, the purpose of the article is generalization the current state of development of the hotel and restaurant industry, analysis of existing unusual and creative hotels and bars in Ukraine, establishing directions for their development. The current state of use of creative approaches to the functioning of hotels and bars in Ukraine is considered. The characteristics of the most famous hotels with non-standard design and features of guest service are given: "Istoriia", "Radomysl", "Trydeviate Tsarstvo", art hotel "Bakara". It is established that the client at this stage sets the direction of development of hotel and restaurant business and adjusts hoteliers and developers for experiments. In order not to lose and attract customers in difficult times, the efforts of the management of the institution is important to focus on finding new non-standard design solutions, sales channels, launching additional loyalty programs, improving the quality of services. Almost all bars have a similar design - bar, bar stools, tables. Despite the change of interiors, their old-fashioned or ultra-modern, democratic or sophisticated, over time, such institutions disappear from memory. The brightest bars of Ukraine are analyzed: witch-bar "Lysa Hora", "Palata №6", "Barduck" fan-bar " Banka", pub "25", cafe-bar " Hurtozhytok №1", bar "Piana Vyshnia", which are more concentrated in Kyiv, Odessa and L’viv. A special zest gives them a special atmosphere, the realization that everyone would like to get to this unique place, so these bars are wildly popular and in great demand among guests and residents of the city. It has been established that restaurants, where guests pay for their stay instead of ordering food and drinks, have started to be in great demand. Thus, creative approaches to the idea of the institution as a whole significantly increase the interest of visitors, which is reflected in the demand for services of the enterprise and its economic development.Документ Перспективи проектування готельних підприємств із затосуванням смарт-технологій(2019) Абрамова, Асьят Георгіївна; Коваль, Ольга Володимирівна; Кононко, Діна КостянтинівнаРозглянуто сучасні тенденції та перспективні напрямки розвитку готельного господарства в Україні та світі. Визначено, що розширення сегменту додаткових послуг, а саме послуг, які сприятимуть удосконаленню системи управління готелем, є актуальним та дозволить підвищити конкурентоспроможність підприємства. У статті висвітлено особливості державного регулювання інноваційної діяльності в Україні. Досліджено основні шляхи впровадження інноваційних технологій у структури готельних підприємств. Обґрунтовано доцільність впровадження смарт-технологій, а саме елементів системи «розумний дім», в структуру підприємств готельного господарства. Розглянуті етапи здійснення інноваційної діяльності на підприємстві та основні напрямки підвищення її ефективності.Документ Пелоїдотерапія як перспективний напрям рекреації в готельній індустрії(2019) Абрамова, Асьят Георгіївна; Мирошник, Юлія Анатоліївна; Сікан, Світлана ЮріївнаВ роботі розглянуто вплив рекреаційного потенціалу місцевості на розвиток туристичної, соціальної та економічної діяльності в регіоні. Представлено статистичні дані зміни кількості міжнародних туристів у світі в період з 1950 р. по 2018 р. Встановлено, що за останні десять років кількість міжнародних туристів збільшилась на 50%. Згідно зі статистичним прогнозом наданим Всесвітньою туристичною організацією (WTO) до 2050 р. кількість подорожуючих збільшиться приблизно на 43%. Серед подорожуючих велика кількість туристів (приблизно 50%) обирають напрямки (країни), які характеризуються наявністю природніх рекреаційних ресурсів (геологічних або ландшафтних). Вагомий сегмент туристів подорожують з метою оздоровлення та обирають, відповідно до поставленої мети, готельні підприємства, які надають спектр додаткових лікувально-профілактичних послуг (наприклад, таласотерапію, бальнеотерапію, пелоїдотерапію, геліотерапію, аеротерапію, сапропель терапію, гідротерапію). Тому перспективним напрямком розвитку готельного господарства, як в Україні так і у світі в цілому, є розширення ринку велнес та курортних готелів, особливо в тих регіонах, які мають рекреаційні ресурси. В роботі представлено актуальність надання послуг пелоїдотерапії (застосування лікувальних грязей) та надано характеристику різних видів пелоїдів. В статті надано порівняльну характеристику відомих світових курортів де є природні родовища пелоїдів та розглянуто лікувальні та оздоровчо профілактичні послуги, які надаються в місцевих засобах розміщення (готелях та санаторіях) з використанням лікувальної грязі. Визначено, що розширення оздоровчо-профілактичних послуг з використанням лікувальних грязей сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності готельних підприємств та забезпечить розширення контингенту споживачів готельного продукту. Нами обґрунтовано доцільність розвитку курортно-рекреаційного потенціалу в Скадовському районі Херсонської області, зокрема в смт Лазурне. Також для готельних підприємств даної рекреаційної місцевості (смт Лазурне), нами запропоновано надавати ряд фізіотерапевтичних та косметологічних процедур з використанням місцевих лікувальних грязей.Документ Теоретичні аспекти розширення анімаційних послуг для підприємств готельного господарства(2019) Абрамова, Асьят Георгіївна; Хоменко, Анастасія Анатоліївна; Савега, Олеся ЄвгеніївнаВ роботі розглядаються напрямки удосконалення роботи культурно-дозвілевої служби готельних підприємств, шляхом розширення анімаційних послуг. Представлено характеристику перспективних анімаційних і розважальних заходів, які доцільно проводити у готелях. Досліджено світовий досвід в організації культурно-розважальних програм та їх ефективність для розвитку туризму. Визначено, що перспективним напрямком для розширення анімаційного сервісу готельних підприємств є організація розважальних, ігрових та лікувально-оздоровчих заходів для дітей та підлітків різної вікової категорії. У статті запропоновано перспективні напрямки удосконалення організації дитячої анімації. The paper considers the directions of improving the work of the cultural and leisure service of hotel enterprises, by extending animation services. The description of promising animation and entertaining events, which is advisable to conduct in hotels, is presented. The world experience in organizing cultural and entertainment programs and their effectiveness for the development of tourism is explored. It is determined that the promising direction for expansion of animation service of hotel enterprises is the organization of entertaining, game and medical and sanitary measures for children and teenagers of different age category. The article proposes perspective directions of improving the organization of animation for children.Документ Удосконалення технології бісквітів функціонального призначення для підприємств кондитерської галузі та закладів ресторанного господарства(2018) Абрамова, Асьят Георгіївна; Рубанка, Катерина Володимирівна; Писарець, Ольга ПетрівнаУ статті відображено теоретичне та експериментальне обґрунтування використання фізіологічно-функціональних сировинних інгредієнтів в технології бісквітної продукції. Метою роботи є дослідження можливості використання сублімованого порошку чорноплідної горобини в технології бісквітних виробів типу «червоний оксамит». Об’єктом досліджень є технологія бісквітів. Предмет досліджень – бісквітні вироби функціонального призначення. Досліджено вплив фізіологічно-функціональних сировинних інгредієнтів на реологічні, структурно-механічні та органолептичні показники якості напівфабрикатів та готової продукції. У розроблених кондитерських виробів визначено калорійність та біологічну цінність. Для досягнення поставленої мети були використані стандартні фізико-хімічні, структурно-механічні та сенсорні методи досліджень, виконані з використанням сучасних приладів та комп’ютерних технологій. Удосконалення технології борошняних кондитерських виробів шляхом використання фізіологічно-функціональних сировинних інгредієнтів дозволить розширити асортимент продукції функціонального та оздоровчого призначення. Розроблену технологію рекомендовано впровадити у виробництво на підприємствах кондитерської галузі різної потужності та в закладах ресторанного господарства. The article presents theoretical and experimental substantiation of the use of physiologically functional raw ingredients in the technology of sponge cake products. The purpose of the work is to investigate the possibility of using sublimated powdered chokeberry in red-velvet sponge cake technology. The object of research is the technology of sponge cake. Subject of research - sponge cake products of functional purpose. The influence of physiologically functional raw materials on rheological, structural, mechanical and organoleptic parameters of semi-finished products and finished products is investigated. The developed caloric value and biological value of confectionery products is determined. To achieve the set goal, physical, chemical, structural, mechanical, sensory methods of investigation were used. To process the results of the research, modern instruments and computer devices were used. Improving the technology of flour confectionery products through the use of physiologically functional raw ingredients will expand the range of products for functional and recreational purposes. The developed technology is recommended to be introduced in the production of confectionery industry of various capacities and in restaurant enterprises.Документ Розроблення технології бісквітів дієтично-функціонального призначення(2014) Абрамова, Асьят Георгіївна; Дорохович, Вікторія ВіталіївнаОбґрунтовано необхідність створення кондитерських виробів спеціального дієтичного призначення на основі використання фізіологічно функціональних сировинних інгредієнтів. Досліджено можливість застосування ізомальтитолу та інуліну при виробництві бісквітів діабетичного та дієтично-функціонального призначення. Встановлено вплив ізомальтитолу та інуліну на фізичні та структурні показники бісквітного тіста та готових виробів. Проаналізовано якість розроблених бісквітів за органолептичними показниками. Для готових виробів було визначено калорійність та розраховано показник глікемічності. It was found the necessity of creating confectionery special dietary purposes through the use of physiologically functional raw ingredients. It was researched the applicability isomaltitol and inulin in the production of biscuits diabetic and diet-functionality. It was found the impact isomaltitol and inulin on structural indicators biscuit dough and finished products. It was analyzed the quality of the developed biscuits organoleptic characteristics. For finished products were identified and calculated caloric and glycaemic index.Документ Використання цукрозамінників нового покоління в технології бісквітів спеціального призначення(2013) Дорохович, Вікторія Віталіївна; Абрамова, Асьят ГеоргіївнаПроведено роботу по визначенню можливості застосування лактітолу, ізомальтітолу, еритрітолу, мальтітолу у технології бісквітів. Проведено дослідження в’язкості і поверхневого натягу водних розчинів цукрозамінників, впливу цукрозамінників на піноутворюючу здатність та стійкість піни меланжу, органолептичні, фізико-хімічні та структурні показники готових виробів. We have done research to use lactitol, isomaltitol, eritritol and maltitol in bisquits technology. Also we did researches of viscosity and surface tension of sugar replacers’ water solutions, influence of sugar replacers on lathering and melange foam resistance, organoleptic, physicochemical and structural factors of a product.