Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Особливості застосування АСМР-технологій в українській комерційній рекламі в контексті світових тенденцій розвитку маркетингу
    (2021) Антонова, Ольга Вадимівна
    Статтю присвячено розглядові особливостей застосування ASMR-технологій в українській комерційній рекламі на прикладі серії рекламних відеороликів порталу нерухомості Address.ua. У розвідці звернено увагу на оригінальний характер вітчизняної реклами із застосуванням феномену автономної сенсорної меридіональної реакції та слідування актуальним світовим тенденціям, проведено аналіз особливостей задіяння АСМР-тригерів у рекламній галузі та характеру осмислення дійсності у відео, а також доцільності їх використання у вітчизняному медійному та інтернет-просторі. Здійснено аналіз специфіки хронометражу, композиційної організації кадру та складових візуального ряду реклами з АСМР-технологіями. Доведено, що поява в українському рекламному просторі серії відео з використанням автономної сенсорної меридіональної реакції засвідчила успішне засвоєння й творче переосмислення актуальних світових тенденцій розвитку рекламної галузі. Гумористичний, пародійний характер відеороликів демонструє синхронізацію вітчизняного інформаційно-рекламного простору із сучасними трендами, оскільки на сьогодні на зміну активному використанню АСМР-тригерів у світовій рекламі з метою впливу на свідомість реципієнта прийшли пародійні відео, а замість намагання створити релаксаційний ефект на перший план виходить намір розсмішити глядача.