Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка стану компаній харчової промисловості як фактор їх ринкової капіталізації
    (2016) Багацька, Катерина Володимирівна; Рябуха, Олександр Дмитрович
    Мета. Метою дослідження є вивчення провідних змін в оцінці підприємств харчової промисловості в контексті визначення ринкової капіталізації як ключового показника діяльності. Методика дослідження. В процесі дослідження використано такі загально наукові і специфічні методи, як історичний метод, абстрактно-логічний метод (визначення ролі показника ринкової капіталізації), метод порівняння (дослідження зарубіжних підходів до оцінки компаній), аналіз і синтез (оцінка показників компаній харчової галузі). Результати дослідження. Обґрунтовано роль ринкової капіталізації як провідного показника стану і перспектив розвитку компаній, досліджено методичні підходи до оцінки зарубіжних компаній харчової промисловості, встановлено вагомість впливу зовнішніх макроекономічних факторів на показники стану підприємства та виявлено основні зовнішні фактори впливу на стан виробників продуктів харчування. На основі вивчених підходів проаналізовано українські і зарубіжні компанії за показниками, рекомендованими зарубіжними аналітиками, і розроблено рекомендації щодо удосконалення оцінки стану компаній харчової промисловості. Наукова новизна результатів дослідження. В результаті дослідження встановлено необхідність зміни підходів до оцінки традиційних фінансових показників з метою врахування ринкових факторів в діяльності компаній та зміни підходів до викладання фінансового аналізу як навчальної дисципліни. Практична значущість результатів дослідження. Отримані результати можуть бути використані аналітичними і консалтинговими агенціями в процесі оцінки компаній. Purpose. The aim of the research is the study of leading change in the rating of the food industry in the context of determining market capitalization as a key performance indicator. Methodology of research. The research process used such general scientific and specific methods as historical method, abstract-logical method (the definition of the role of market capitalization), the method of comparison (the study of foreign approaches to assess companies), analysis and synthesis (evaluation of performance of companies in the food industry). Findings. The role of market capitalization as the leading indicator of the state and prospects of the companies studied methodological approaches to the assessment of foreign food companies, set the weight of the influence of external macroeconomic factors on the performance of state enterprises and the main factors of influence on the state of food manufacturers. Based on the investigated approaches we have analyzed ukrainian and foreign companies on the indicators recommended by the international analysts, and developed recommendations for improving the evaluation of food industry companies. Originality. The study established the need of changing approaches to the traditional financial indicators evaluation to reflect market factors in a company's activities and approaches to teaching financial analysis as an academic discipline.