Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Методичні аспекти оцінки вартості знака для товарів і послуг як інтелектуального капіталу інноваційної економіки
    (2018) Безпалько, Олена Вікторівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Стаття присвячена дослідженню економічної сутності оцінки вартості знака для товарів і послуг як однієї з важливих процедур інноваційної економіки. Висвітлено уявлення про товарний знак як потужний чинник конкурентоспроможності підприємства. Визначено функціональне призначення та реальні можливості його використання: рекламування товару, гарантування якості товару та захист від недобросовісної конкуренції або підробок. Розглянуто цілі оцінки вартості товарного знака з урахуванням фінансової і маркетингової концепцій оцінки. З ’ясовано, що проводять таку процедуру у разі оцінки нематеріальних активів підприємства в цілому з метою розпорядження правами на товарний знак та у випадках урегулювання конфліктних ситуації, які можуть бути пов’язанні з незаконним використання чужого товарного знака. Встановлено, що фінансова концепція є кількісною об’єктивною оцінкою вартості товарного знака, а маркетингова концепція оцінки спрямована на дослідження ефективності маркетингової стратегії та її інструментів щодо управління товарним знаком як брендом. Узагальнено і проаналізовано різні підходи та методи оцінки вартості товарного знака. З’ясовано, що представлені методи базуються на використанні інформації про додаткові доходи підприємства, що пов’язані з використанням товарного знака, про затрати на його розробку і просування товару під цим товарними знаком, про умови аналогічних угод, що відбуваються на ринку. Виокремлено спільні та відмінні характерні ознаки між різними методами оцінки вартості товарного знака, визначено межі і надано рекомендації щодо доречності їх застосування залежно від конкретних ситуацій. У рамках дохідного підходу систематизовано і представлено методи оцінки товарних знаків: метод преміального прибутку, метод звільнення від роялті, економічний метод, метод на основі дисконтування майбутніх грошових потоків. Доведено, що реальна вартість товарного знака дасть змогу підприємству-власнику стежити за зміною рівня лояльності споживачів до нього, проводити аналіз здійснюваних у нього витрат, а сам розмір цінової надбавки слугуватиме індикатором ефективності функціонування торговельної марки на ринку. The article is devoted to the study of the economic essence of estimating the value of a sign for goods and services as one of the important procedures of an innovative economy. The concept of a trademark as a powerful factor of competitiveness of the enterprise is highlighted. The functional purpose and real possibilities of its use are defined: advertising of goods, guaranteeing the quality of goods and protection against unfair competition or counterfeiting. The purpose of estimating the value of a trademark is considered, taking into account the financial and marketing concepts of evaluation. It is determined that they conduct such a procedure in the case of valuation of intangible assets of the enterprise as a whole, in order to dispose of the rights to a trademark and in cases of resolving conflicts that may be related to the illegal use of another's trademark. It is established that the financial concept is a quantitative objective assessment of the value of a trademark, and the marketing concept of evaluation is aimed at investigating the effectiveness of the marketing strategy and its tools for managing the trademark as a brand. A variety of approaches and methods for assessing the value of a trademark are summarized and analyzed. It is revealed that the presented methods are based on the use of information about additional incomes of the enterprise related to the use of the trademark; about the costs of its development and promotion of the product under this trademark; on the conditions of similar transactions taking place on the market. The common and distinctive features of different methods of estimating the value of a trademark are identified, boundaries are defined and recommendations on the appropriateness of their application depending on specific situations are given. In the framework of the income approach, the methods of estimating trademarks are systematized and presented: the method of profit, the method of exemption from royalties, the economic method, the method based on the discounting of future cash flows. It is proved that the real value of the trademark will enable the owner to monitor the change in the level of consumer loyalty to him, to carry out an analysis of his expenses, and the size of the price surcharge will serve as an indicator of the efficiency of the functioning of the trademark in the market.
  • Ескіз
    Документ
    Економіко-математичні методи і моделі в галузі управління персоналом
    (2019) Мазник, Ліана Валеріївна; Березянко, Тамара Володимирівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Драган, Олена Іванівна; Олійниченко, Олена Миколаївна
    Навчальний посібник відрізняється збалансованістю та зрозумілістю викладу матеріалу. Тематична композиція навчального посібника та його практичні завдання у формі тестів, розрахункових вправ, спрямовані на впровадження прикладних методик економіко-математичного моделювання для застосування на практиці, сприяє розвитку аналітично-розрахункових здібностей і готує до прийняття самостійних рішень в управлінні персоналом. Навчальний посібник призначено для здобувачі закладів вищої освіти для самостійного вивчення дисципліни «Економіко-математичне моделювання».
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз методичних підходів до визначення конкурентоспроможності підприємства
    (2019) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Безпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто думки вчених щодо вирішення цієї проблеми. Проаналізовано методики, які використовуються для оцінювання конкурентоспроможності компанії, визначено їхні переваги і недоліки. Доведено необхідність групування розроблених методичних підходів за ознакою досягнення відповідної цілі. Наведено приклади вибору методів дослідження конкурентоспроможності підприємства в залежності від запланованої мети. Обґрунтовано склад показників, які рекомендовані для оцінювання конкурентоспроможності організації та проведено їх критичний аналіз. Розроблені пропозиції щодо можливості застосування зазначених показників у відповідній методиці задля отримання достовірних результатів. The opinions of scientists concerning the solution of this problem are considered. The methods used to assess the competitiveness of the company are analyzed, their advantages and disadvantages are determined. The necessity of grouping the developed methodological approaches on the basis of the achievement of the corresponding goal is proved. Examples of the choice of methods for researching the competitiveness of an enterprise depending on the intended purpose are given. The composition of the indicators recommended for the evaluation of the organization's competitiveness and its critical analysis was substantiated. Proposals were developed on the possibility of using these indicators in the appropriate methodology for obtaining reliable results.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи щодо формування стратегічного набору підприємства
    (2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Безпалько, Олена Вікторівна
    Розглянуто методичні підходи щодо формування стратегічного набору підприємства. Визначено сутність та складові стратегічного набору. Обґрунтовано етапи, за якими має відбуватися процес формування стратегічного набору. The methodical approaches to forming strategic recruitment company. Defined entity and the components of strategic recruitment. The stages by which the formation has to be strategic.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи подолання рекламної кризи для підприємств харчової промисловості
    (2009) Безпалько, Олена Вікторівна; Скригун, Наталія Петрівна
    Розглянуто питання доцільності використання різних засобів маркетингових комунікацій для підприємств харчової промисловості з урахуванням перенасичення рекламного ринку та непростого економічного становища, що склалося останнім часом в країні.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи визначення оточуючого середовища та впливу його факторів на стратегічні плани підприємства
    (2006) Соломянюк, Наталія Миколаївна; Безпалько, Олена Вікторівна
    Статтю присвячено актуальним теоретико-методологічним питанням стратегічного планування на підприємстві з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано матрицю стратегій залежно від впливу факторів оточуючого середовища та ймовірності їх виникнення. The article is sanctified to the pressing theory-methodological questions of the strategic planning on an enterprise taking into account influence the environment factors. Offered strategies matrix depending on influence of environment factors and probability of their origin.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення товару ККЗ «Росинка» на основі визначення мотивацій споживчої поведінки на ринку безалкогольних напоїв
    (2007) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія Миколаївна
    Статтю присвячено актуальним теоретико-методологічним питанням управління поведінкою споживачів з врахуванням моделі процесу мотивації, основними елементами якої є активація потреби. Запропоновано практичне застосування мотивації в стратегії маркетингу на прикладі удосконалення продукції ККЗ «Росинка». The article focuses on the topic of theoretical and methodological issues management behavior of consumers with regard to the process model of motivation, the main elements of which are activated needs. A practical application of motivation in marketing strategy as an example product development CCH "Dewdrop".
  • Ескіз
    Документ
    Marketing mix освітніх послуг
    (2010) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія Миколаївна
    Статтю присвячено актуальним питанням планування складових маркетингового комплексу ВНЗ з урахуванням впливу факторів оточуючого середовища. Запропоновано напрями удосконалення основних складових marketing mix НУХТ в умовах конкурентної ситуації на ринку освітніх послуг.
  • Ескіз
    Документ
    Місце вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг
    (2011) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія Миколаївна
    Розглянуто взаємозв’язок між поведінкою споживачів освітніх послуг та іміджем суб’єкту цього ринку, проаналізовано за допомогою вибірки із Інтернет-ресурсів місце Національного університету харчових технологій на ринку освітніх послуг, проведено розрахунки показників конкурентоспроможності освітніх послуг на прикладі економічних спеціальностей НУХТ в порівнянні з декількома вищими навчальними закладами м. Києва. Intercommunication is considered between behavior for consumers of educational services and image to the subject this market. It is analysed by means of selection from Internet resources place of the National University of Food Technologies on the market of educational services, the calculations the indexes of competitiveness from educational services are conducted for example of economic specialities of NUFT as compared to a few higher educational establishments of Kyiv.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем
    (2009) Безпалько, Олена Вікторівна; Соломянюк, Наталія Миколаївна
    Розглянуто питання оцінки впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем. На прикладі дослідження сокової продукції доведена доцільність використання для цієї мети методик «сліпого» та «брендового» тестування. The problems of evaluating the impact of brand image on its perception of the consumer. On a research example juice-production of use for this purpose of techniques «blind» and «brand» testing is proved production.