Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Використання методу експертних оцінок в маркетингових дослідженнях
    (2008) Безпалько, Олена Вікторівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто сутність та особливості використання методу експертних оцінок для прийняття рішень, сфера його застосування в комплексі маркетингу підприємства, на прикладі відбору основних параметрів товару визначена послідовність проведення експертних опитувань і розрахована достовірність експертних оцінок з врахуванням узгодженості думок експертів. It is considered essence and features of use of a method of expert estimations for reception of decisions, the sphere of his use in a complex of marketing of the enterprise, by the example of selection of key parameters of the goods is determined sequence of carrying out of expert interrogations and reliability of expert estimations with the account coordination ideas of experts is designed.