Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Принципи управління корпоративною соціальною відповідальністю в мережевих готельних системах(2020) Маршаленко, Маріанна Петрівна; Березянко, Тамара ВолодимирівнаСтаттю присвячено висвітленню принципів управління корпоративною соціальною відповідальністю в мережевих готельних системах. Розширений аналіз наукових підходів дозволив ідентифікувати методи, що використовує у своїй діяльності одна з найбільш готельних мереж світу - компанія Хілтон Ворлдвайд. У роботі досліджено основні принципи управління корпоративною соціальною відповідальністю в даній готельній мережі. Визначено, що реалізація ключових принципів КСВ компанії закладено в щоденну операційну діяльність на кожній ланці керування компанією як на глобальному рівні, так і на кожному підприємстві окремо. Ідентифіковані методи, які були розроблені, апробовані та впроваджені для досягнення поставлених цілей. Виявлені основні напрями роботи по реалізації Глобальних цілей сталого розвитку, що були враховані при побудові програми з корпоративної соціальної відповідальності Хілтона. На прикладі кооперації зі стейкхолдерами компанії розглянуто принципи керування програмою та ефективність даної взаємодії відносно поставлених цілей компанії до 2030 року. Було опрацьовано літературні джерела та на їх основі виявлено особливості керування програмою корпоративної соціальної відповідальності у великих мережевих компаніях. Досліджено та структуровано дані інструментів взаємодії з кожною групою стейкхолдерів, при чому враховано як способи впливу на зацікавлених сторін, так і способи збору інформації та відугів по результатах співпраці. Приділено значну увагу аналізу нефінансового звіту компанії, що дало можливість структурувати та систематизувати дані про управління корпоративною соціальною відповідальністю як на глобальному рівні, так і на локальному. Було проаналізовано стратегію корпоративної соціальної відповідальності компанії Хілтон Подорож з ціллю. В процесі роботи було досліджено взаємозв’язок побудови стратегії з КСВ, постановкою коротко- та довготермінових цілей з її реалізації та Глобальними цілями сталого розвитку, прийнятих Організацією Об’єднаних Націй. Досліджено динаміку реалізації принципів КСВ в процесі управління готельною системою Хілтон та розвитку стосунків із стейкхолдерами. The article is devoted to the study of the principles of corporate social responsibility management in hotel chains. An in-depth analysis of scientific approaches has identified the methods used in its activities by one of the leading hotel chains in the world - Hilton Worldwide. The paper identifies the basic principles of management in corporate social responsibility programs in this hotel chain. It is determined that the implementation of the key principles of CSR of the company is embedded in the daily operational activities at each level of management of the company - both globally and at each enterprise separately. Identified methods that have been developed by the company, tested and implemented to achieve the goals. The main directions of work on realization of the Global goals of sustainable development which have been considered at construction of the program on corporate social responsibility of Hilton are revealed. The principles of program management and the effectiveness of this interaction in relation to the company's goals until 2030 are considered on the example of cooperation with each group of stakeholders of the company. Literary sources were studied and on their basis the peculiarities of corporate social responsibility program management in large network companies were revealed. The data of interaction tools with each group of stakeholders were researched and structured, taking into account both ways - of influencing stakeholders and the ways of collecting feedback. Considerable attention is paid to the analysis of the company's non-financial report for structuring and systematizing data on corporate social responsibility management on global and local levels. The corporate social responsibility strategy of Hiltons’ program Journey with a Purpose was analyzed. In the process of work the interrelation of CSR strategy building, setting short- and long-term goals for its implementation and the Global Sustainable Development Goals adopted by the United Nations was studied. The dynamics of the implementation of CSR principles in the process of managing the Hilton hotel system and the development of relations with stakeholders is studied. The dynamics of the implementation of CSR principles in the process of managing the Hilton hotel system and the development of relations with stakeholders were studied.Документ Корпоративна соціальна відповідальність як фактор ефективної діяльності сучасних підприємств харчової галузі(2021) Березянко, Тамара Володимирівна; Малихіна, Світлана Вікторівна; Галиця, Ігор ОлександровичСоціальна орієнтація світової економіки вимагає розвитку діяльності з корпоративної соціальної відповідальності для забезпечення вільного виходу вітчизняних компаній на світові ринки і розширення співпраці з іноземними інвесторами, підтримки гідної конкурентної позиції на міжнародній арені. Метою статті є вивчення використання КСВ в управлінні розвитком харчової промисловості України, обґрунтування її ролі у підвищенні фінансово-економічних результатів господарювання, формуванні громадянського суспільства. Доведено, що основними тенденціями, на які слід орієнтуватись українським підприємствам харчової промисловості у сфері КСВ з огляду на процеси євроінтеграції, є кругова економіка, більше інвестицій у споживачів та працівників підприємства, прозорість діяльності та постійний моніторинг КСВ з огляду на дотримання інтересів ключових стейкхолдерів, тісна співпраця з урядовими та неурядовими структурами у вирішенні соціальних та екологічних проблем. Дослідження стратегічного забезпечення КСВ підприємств харчової промисловості показало, що фактично мала кількість крупних підприємств в цій галузі (більшість з іноземним капіталом) досягли успіху та прогресу у сфері сталого розвитку та в подальшому готові демонструвати прозорість діяльності. Пропонується, щоб в майбутніх дослідженнях була зроблена спроба вивчити інші види діяльності в області КСВ, пов’язані з екологічною, економічною та соціальною сферами. The social orientation of the global economy requires the development of Corporate Social Responsibility activities to ensure the free entry of domestic companies into world markets and expand cooperation with foreign investors, and maintain a decent competitive position in the international arena. Understanding the importance of CSR encourages businesses not only to behave law-abiding, but also to voluntarily participate in the implementation of corporate contributions to the development of the community, territory and the establishment of social partnership relations with the state. That is why the issue of implementing CSR standards in all areas of production and economic activity, and in the field of food production in particular, requires further study and analysis. The purpose of the article is to study the use of CSR in managing the development of the food industry in Ukraine, substantiate its role in improving the financial and economic results of management, and form civil society. The paper suggests the stages (stages) of CSR application at the level of food enterprises. It is proved that the main trends that Ukrainian food industry enterprises should focus on in the field of CSR, taking into account the processes of European integration, are a circular economy, more investment in consumers and employees of the enterprise, transparency of activities and constant monitoring of CSR, taking into account compliance with the interests of key stakeholders, close cooperation with government and non governmental structures in solving social and environmental problems. The study of strategic CSR support for food industry enterprises showed that in fact a small number of large enterprises in this industry (most with foreign capital) have achieved success and progress in the field of sustainable development and are ready to demonstrate transparency in their activities in the future. It is proposed that future studies should attempt to explore other CSR activities related to the environmental, economic and social spheres.Документ Теоретичні підходи та практична реалізація доброчинності у форматі корпоративної соціальної відповідальності(2022) Березянко, Тамара Володимирівна; Харін, Олександр СергійовичУ сьогоднішніх українських реаліях тема волонтерства є досить актуальною, хоча відома достатня кількість досліджень з цього напрямку. Дану статтю присвячено дослідженню теоретичних та практичних засобів корпоративної, громадської та соціально відповідальної активності на різних щаблях національного суспільства. Мета дослідження. Головний акцент зосереджено у площині виявлення особливостей реалізації доброчинності працівниками та підприємствами харчової промисловості. Здійснено дослідження участі національних оліє-жирових компаній у кризових подіях 2014-2022 рр. і систематизовано напрямки залучення корпоративних та особистих можливостей як прояв громадської позиції та реалізації співпраці. Для виконання дослідження було використано методи аналізу, синтезу, опитування та порівняння, також було опрацьовано наукові та дослідницькі матеріали. Результати дослідження. Характерною рисою корпоративного волонтерства стали: допомога для нейтралізації впливу військових дій - допомога працівникам філій фінансова та організаційна, надання робочих місць, транспорту, одягу, фінансування оплати орендного житла, допомога у зменшенні стресоутворюючого фактору, також соціальна підтримка незахищених верств населення, сприяння та організація оздоровчих заходів, вирішення екологічних питань в офісі та поза його межами, освітні та виховальні заходи. Особисте волонтерство працівників компаній оліє-жирового комплексу носить більш емоційно забарвлений характер – це по-перше, витрачання особистого вільного часу у громадських інтересах; по-друге, - це прояв ініціативи, яка стає стимулом для подальшого розвитку її на рівні корпоративного волонтерства; по-третє, - це здійснення соціальної логістики, яка не покривається можливостями на державному рівні; по-четверте, - це здійснення психологічної підтримки на рівні людина до людини. Висновок. Добродійництво – це елемент корпоративної соціальної відповідальності, волонтерство корпоративне та особисте – це інструмент його громадської та соціальної реалізації. В економічному сенсі волонтерство виконує функції соціальної логістики. In today's Ukrainian realities, the topic of volunteering is quite relevant, although a sufficient amount of research in this direction is known. This article is devoted to the study of theoretical and practical means of corporate, public and socially responsible activity at various levels of national society. The aim of the study. The main emphasis is focused on the plane of identifying the peculiarities of the implementation of charity by employees and enterprises of the food industry. The study of the participation of national oil and fat companies in the crisis events of 2014-2022 was carried out and the directions of attracting corporate and personal opportunities as a manifestation of a public position and implementation of cooperation were systematized. To carry out the research, the methods of analysis, synthesis, survey and comparison were used, as well as scientific and research materials were developed. Research results. A characteristic feature of corporate volunteering has become: assistance to neutralize the impact of military operations - financial and organizational assistance to branch employees, provision of jobs, transport, clothing, financing of rental housing, assistance in reducing the stress-causing factor, as well as social support for vulnerable segments of the population, promotion and organization of health activities, solving environmental issues in and outside the office, educational and educational activities. Personal volunteering of employees of the oil-fat complex companies is more emotionally colored - it is, firstly, spending personal free time in the public interest; secondly, it is a manifestation of initiative, which becomes an incentive for its further development at the level of corporate volunteering; thirdly, it is the implementation of social logistics, which is not covered by opportunities at the state level; fourthly, it is the implementation of psychological support at the person-to-person level. Conclusion. Charity is an element of corporate social responsibility, corporate and personal volunteering is a tool for its public and social implementation. In the economic sense, volunteering performs the functions of social logistics.