Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Принципи соціальної і суспільної відповідальності бізнесу
    (2014) Березянко, Тамара Володимирівна
    У статті розглянуто питання регулювання відносин між бізнесом і суспільством за допомогою впровадження у ділову практику та культуру менеджменту принципів суспільної й соціальної відповідальності, а також концепцію і принципи соціальної відповідальності, розроблені Світовим банком та прийняті у ділову практику ЄС. У процесі розгляду засобів регулювання відносин між бізнесом і державою проаналізовано основні моделі корпоративної соціальної відповідальності, причини опору власників майнових активів суспільній необхідності коригування власних інтересів, хоча визнання корпоративної суспільної та соціальної відповідальності — це одна з вимог кооптації до ЄС та інкорпорування до світової економіки. хотя The articlc reviews the questions of regulation of relationships between the society and corporate business by means of creation of responsibility institute. When analyzing the methods of regulating the relations between business and the state the models of corporate social responsibility have been investigated. Attention is paid to the reasons for the resistance of the owners related to the correction of their interests, in spite of the existing requirements on associated membership in the European Union and the conditions of incorporation into the global economy. The concept and the principles of social responsibility developed by the World Bank and taken into the business practice of the EU as well as models and methods of their implementation are presented in this article.