Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Доцільність впровадження ІT технологій в готельних підприємствах(2019) Кобелянська, Єлизавета Богданівна; Ковтун, Аліна Володимирівна; Бортнічук, Олег Вікторович; Шаран, Лариса Олександрівна; Шаран, Андрій ВасильовичУ статті приділено увагу надання послуг у готельному підприємстві, які передбачають дотримання послідовності у виконанні певних операцій. Висока якість обслуговування споживачів забезпечується колективними зусиллями працівників усіх служб готельного підприємства, постійним і ефективним контролем з боку адміністрації, проведенням роботи щодо вдосконалення форм і методів обслуговування, вивченням та впровадженням передового досвіду, нової техніки і технології, розширення асортименту та покращення якості послуг, що надаються. Готельні підприємства потребують створення відповідної репутації з високою якістю обслуговування. Саме тому вирішальне значення в забезпеченні ефективності роботи готельного підприємства відіграє впровадження ІТ – технологій. The article focuses on the process of manufacturing and providing services in a hospitality enterprise, which implies adherence to technology in performing certain operations. High quality of customer service is ensured by the collective efforts of the employees of all services of the hotel enterprise, constant and effective control by the administration, carrying out work on improvement of forms and methods of service, studying and implementation of best practices, new technology and technologies expanding the range and improving the quality of services, Hotel businesses need to build an appropriate reputation with high quality service. That is why the implementation of IT technologies is crucial in ensuring the efficiency of the hotel enterprise.Документ Вплив персоналізації послуг на світову індустрію гостинності(2019) Блощинська (Дудкіна), Олена Олександрівна; Бортнічук, Олег ВікторовичДосліджено технологію персоналізації даних в сучасних готелях. Встановлені функціональні можливості, що сприяють підвищенню ефективності діяльності готельних підприємств, зниженню витрат, покращенню рівня обслуговування. The technology of data personalization in modern hotels was investigated. Functional capabilities that contribute to improving the efficiency of hotel enterprises, reducing costs, and improving the level of service have been established.