Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
54 результатів
Результати пошуку
Документ Обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків у промисловому маркетингу(2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаНаведено і систематизовано основні етапи оптимізації структури товарного портфелю за допомогою методу Маркон. Встановлено необхідність використання методу Маркон кожним промисловим підприємством, особливо якщо у нього присутній широкий товарний асортимент. Запропоновано деталізовану методику ефективного обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків шляхом оптимізації структури асортименту продукції промислового підприємства на основі методу матриці Маркон.Документ Концептуальні засади наукової творчості в маркетингових дослідженнях(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена концептуальним засадам наукової творчості, зокрема, у маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність концептуального підходу до здійснення маркетингової діяльності. Обґрунтовується необхідність застосування сучасних маркетингових концепцій у функціонуванні підприємства. Особлива увага приділяється впровадженню концепції взаємовідносин. Наводяться чинники, які сприяють зміцненню зв’язків підприємства з клієнтами. Пропонуються основні шляхи покращення роботи компанії із споживачами задля встановлення стійких стосунків.Документ Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена опису сучасних маркетингових концепцій, які можуть слугувати основою для вдосконалення управління підприємством на засадах маркетингового менеджменту. Перелічені концепції управління маркетингу, елементи яких найчастіше можна використати для посилення маркетингової складової в управлінській діяльності підприємства. Наведено зміст концептуальної моделі вдосконалення менеджменту підприємства на основі маркетингових принципів. Зроблено наголос на таких складових моделі, як місія, цінності, цілі, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища і стратегічних альтернатив, реалізація стратегії. Наведено приклади місії та цінностей успішних підприємств та доведено вплив маркетингових концепцій на їхнє формування. Зауважено про необхідність врахування дії концепції LOVE- маркетингу, оскільки завдяки неї можна досягти гармонії у взаємовідносинах підприємства-виробника, його працівників та споживачів/клієнтівДокумент Соціальна відповідальність як чинник формування конкурентних переваг підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаУ статті розглядається соціальна відповідальність бізнесу як основа для формування конкурентних переваг. Доведено, що соціально спрямовані підприємства добиваються кращих результатів внаслідок того, що опікуються проблемами суспільства і завдяки тому мають краще визнання споживачів. Наведено приклади відомих компаній, які налаштовані на соціальну відповідальність і отримають гарні результати від ведення виробничо-господарської діяльності. Розглянуто класифікаційні ознаки конкурентних переваг. Сформульовано конкурентні переваги за організаційним та функціональним напрямками діяльності. Більш детально охарактеризовано різновиди конкурентних переваг за функціональною сферою (маркетинговою, виробничою, кадровою). Задля посилення конкурентної позиції запропоновано розглядати соціальну спрямованість бізнесу як джерело конкурентних переваг. Окреслено додаткові вигоди, які можуть мати соціально орієнтовані підприємстваДокумент Оцінювання діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу(2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Дунін, Максим ЄвгеновичСтаття присвячена розгляду ролі холістичного маркетингу у діяльності підприємств. Наведено характеристика всіх складових холістичного маркетингу та доведено необхідність їхнього комплексного використання. Описано методичні підходи до аналізу застосування елементів холістичного маркетингу в роботі компаній та запропоновано етапи здійснення таких дій. Розглянуто розвиток довірчих довгострокових відносин підприємства із партнерами та споживачами, чинники впливу на формування клієнтської бази, оцінено стійкість відносин підприємства із ключовими клієнтами та споживачами. Окреслено складові соціально-відповідального маркетингу, з’ясовано напрями прояву соціальної відповідальності з боку компанії по відношенню до вітчизняних та іноземних партнерів, стейкхолдерів, споживачів, всього суспільства. Охарактеризовано інструменти інтегрованого та внутрішнього маркетингу компанії. Наведено показники, які підлягають оцінюванню, та підходи до отримання загальної оцінки, яка характеризує рівень використання елементів холістичного маркетингу в діяльності підприємстваДокумент Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства(2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті розглядаються стратегії споживчої поведінки. Визначаються елементи, на яких базується вдало сформована маркетингова стратегія. Доводиться зв'язок стратегій поведінки споживачів із загальною маркетинговою стратегією. Наводяться чинники оточуючого середовища, які здійснюють вплив на формування маркетингової стратегії. Демонструються приклади чинників, які є специфічними та притаманні різним галузям промисловості. Підкреслюється, що споживча поведінка обумовлює всі дії підприємства і є складовою стратегії. Надається визначення стратегії споживчої поведінки. Перелічуються новітні стратегії споживчої поведінки, які виникли під впливом змін у середовищі підприємства. Характеризується кожна з наведених стратегій, пояснюються умови її застосування. Обґрунтовується необхідність урахування змін у поведінці споживачів при формуванні загальної маркетингової стратегії.Документ Особливості формування стратегічних альтернатив для підприємств м’ясопереробної галузі України(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гирба, Антон ВікторовичСтаття присвячена опису особливостей визначення стратегічних альтернатив для підприємств м’ясопереробної галузі в Україні. Здійснено обґрунтування основних чинників, які впливають на формування стратегічної політики підприємств даної галузі. Наведено кількісні показники виробництва та заготівлі м’ясної сировини за період з 2018-2020 рр. Описано основні проблеми функціонування підприємств м’ясопереробної галузі в Україні та причини їхнього виникнення. Проаналізовано та запропоновано альтернативні варіанти вирішення даних питань. Встановлено, що кожне підприємство м’ясопереробної галузі повинно мати в своєму арсеналі необхідну кількість альтернативних напрямків розвитку, враховуючі не лише існуючі, а й можливі загрози. Перелічено маркетингові інструменти аналізу та формування стратегічних альтернатив, надається їхній стислий опис. The article is devoted to the description of the peculiarities of identifying strategic alternatives for meat processing enterprises in Ukraine. The substantiation of the basic factors influencing formation of strategic policy of the enterprises of this branch is proved. Quantitative indicators of production and procurement of raw meat for the period from 2018-2020 are given. The main problems of functioning of meat processing enterprises in Ukraine and the reasons for their occurrence are described. Alternative solutions to these issues are analyzed and proposed. It is established that each enterprise of the meat processing industry should have in its arsenal the necessary number of alternative directions of development, taking into account not only existing but also possible threats. The marketing tools of analysis and formation of strategic alternatives are listed, their brief description is given.Документ Застосування концепції love-маркетингу у діяльності підприємства(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Фільченкова, Яна КурамбаєвнаУ статті розглядаються передумови появи концепції Love-маркетингу та використання її принципів у роботі підприємства. Продемонстровано перехід від маркетингових концепцій до концепції Love-маркетингу. Наведено трактування поняття «Love-маркетинг» різними дослідниками. Обґрунтовано ознаки бренда любові та надана їхня характеристика. Застосовано метод семантичного диференціалу задля оцінювання ознак бренду. Запропоновано методика, яка дозволяє визначити ступінь готовності підприємства до реалізації концепції Love-маркетингу. Окреслено ознаки, які можуть бути значущими при оцінці ступеня готовності персоналу підприємства сприймати концепцію, яка розглядається, та керуватися в своїй роботі її принципами. Наведено критерії оцінювання запропонованих ознак. Розроблено рекомендації, які будуть сприяти впровадженню ідей концепції Love-маркетингу у діяльність підприємства. The article considers the prerequisites for the emergence of the concept of Love-marketing and the use of its principles in the enterprise. The transition from marketing concepts to the concept of Love-marketing is demonstrated. The interpretation of the concept of "Love-marketing" by different researchers is given. The signs of a love brand are substantiated and their characteristics are given. The method of semantic differential was used to assess the characteristics of the brand. The technique which allows to define a degree of readiness of the enterprise to realization of the concept of Love-marketing is offered. The features that can be significant in assessing the degree of readiness of the company's staff to accept the concept under consideration and be guided in its work by its principles are outlined. The criteria for evaluating the proposed features are given. Recommendations have been developed that will contribute to the implementation of the ideas of the concept of Love-marketing in the enterprise.Документ Методичні основи формування соціально-відповідального підприємництва у сучасних умовах(2020) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВизначено сутність поняття «соціальна відповідальність». Розглянуто визначення, які надаються відомими вченими, що досліджували цю проблему. Наведено піраміду корпоративної соціальної відповідальності А. Керолла. Запропоновано методику оцінювання рівня соціально-відповідального підприємництва за такими складовими відповідальності: економічна, правова, етична, дискреційна. Розроблено показники, на яких може ґрунтуватися оцінювання рівня корпоративної соціальної відповідальності. Побудовано ромб оцінювання рівня соціально-відповідального підприємництва. Визначено напрямки реалізації соціального партнерства в бізнес-середовищі. Наведено загальна характеристика стейкхолдерів. Побудовано карта стейкхолдерів підприємства. Висвітлено можливість відображення результатів соціальної відповідальності у не фінансових звітах. The essence of the concept of "social responsibility" is defined. The definitions provided by well-known scientists who have studied this problem are considered. The pyramid of corporate social responsibility of A. Carroll is given. A method of assessing the level of socially responsible entrepreneurship for the following components of responsibility: economic, legal, ethical, discretionary. Indicators have been developed on which the assessment of the level of corporate social responsibility can be based. A rhombus for assessing the level of socially responsible entrepreneurship has been built. The directions of realization of social partnership in the business environment are defined. The general characteristic of stakeholders is given. The map of stakeholders of the enterprise is constructed. The possibility of reflecting the results of social responsibility in non-financial reports is highlightedДокумент Особливості формування маркетингових трендів(2021) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Дунін, Максим ЄвгеновичСтаття присвячена особливостям формування маркетингових трендів. Доводиться необхідність вивчення тренду як явища. Наводяться визначення поняття «тренд» різними авторами. Підкреслюється багатогранність проблеми, яка розглядається. Наводяться види маркетингових трендів, які мають прояв на світовому рівні. Окреслюються особливості формування та розвитку українських трендів. Вивчаються маркетингові тренди, які притаманні пивоварній галузі України як типового представника галузевого ринку. The article is devoted to the peculiarities of the formation of marketing trends. The need to study the trend as a phenomenon is proved. Definitions of the concept of "trend" by different authors are given. The versatility of the problem under consideration is emphasized. The types of marketing trends that are manifested at the global level are given. Peculiarities of formation and development of Ukrainian trends are outlined. Marketing trends that are inherent in the brewing industry of Ukraine as a typical representative of the industry market are studied.