Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Цінове позиціонування як інструмент формування цінності торгової марки
    (2006) Скригун, Наталія Петрівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В статті сконцентровано увагу на дослідженні ролі ціни в системі формування цінності торгової марки, розглянуто сутність витратних та маркетингових підходів до ціноутворення, їх переваги та недоліки та зв’язок з цілями ціноутворення, розкрито особливості систем нетто- та брутто-ціноутворення, визначено фактори, які впливають на вибір стратегії і тактики ціноутворення. In the article attention is concentrated on research of role of price in the system of forming of value of trade mark, essence of the expense and marketings going is considered near pricing, their advantages and failings and connection with the aims of pricing, the features of the systems of netto- and gross-pricing are exposed, certainly factors which influence at choice strategy and tactic of pricing.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір стратегії ціноутворення на різних етапах життєвого циклу товару
    (2011) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна
    У статті розглянуто особливості стадій життєвого циклу товарів, визначено цінові стратегії в залежності від того, на якій стадії життєвого циклу знаходиться товар. Узагальнено підходи щодо встановлення ціни на різних етапах життєвого циклу товарів.