Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Навантаження гнучких зв’язків у технічних системах(2018) Пригодій, Денис Віталійович; Васильківський, Костянтин ВікторовичУ статті розроблено методику визначення навантажень гнучких зв’язків у технологічному транспортуючому обладнанні та приводах робочих органів машин. Виконання транспортних систем здійснюється у формі замкнутих контурів конвеєрів та елеваторів або незамкнутих у випадках транспортування плівкових матеріалів у геометрії стрічок, полотна паперу, комбінованих матеріалів. При цьому незамкнутість трас забезпечується накопичувачами матеріалів, заготовок, рулонів, бобін. Послідовність виконання технологічних операцій визначається побудовою і структурою машин при використанні дискретних або неперервних переміщень гнучких елементів. Гнучкі зв’язки утворюються на основі використання ланцюгів, пасів, стрічок, тросів, плівкових матеріалів тощо. Запропонована методика доповнює відому технологію розрахунків «обходом по контуру» і стосується визначення навантажень на гнучкі зв’язки в умовах провисання між опорними роликами. Наведено розрахункову схему та аналітичну формалізацію натягу в критичних точках створюваної ланцюгової лінії, план сил, що діють на ділянках гнучкого зв’язку, графіки натягів. Показано, що задача вибору довжини гнучкого зв’язку є оптимізаційною, запропоновано алгоритм її розв’язку. Виконані розрахунки узагальнено графічними залежностями визначення натягу. Доведено наявність екстремумів в отриманих залежностях і необхідність обмежувати попередній натяг зв’язків. Методики визначення параметрів динамічних впливів відповідають принципу суперпозиції. Отримані результати визначення силових параметрів можуть бути запропоновані для розрахунків натяжних пристроїв, оскільки певна ділянка гнучкого зв’язку може виконувати й таку місію. Створена можливість зіставлення випадків розташування гнучких зв’язків на роликоопорах і на опорній площині. The paper concerns the methods for determining loads of flexible links in technological transport equipment and actuators of the working bodies of machines. Performance of transport systems is in the form of closed contours conveyors or elevators, or open in cases of transportation of film materials in the geometry of webs, tapes of paper, composite materials. In this case the isolation of trails is provided by the storage of the materials, billets, coils, bobbins. The sequence of technological operations is determined by the building and structure of machines when you use the discrete or continuous movement of the flexible elements. Flexible connections are formed by the use of chains, straps, belts, ropes, plastic materials, etc. Proposed method is complementary to known technology payments “bypass circuit”. It concerns the definition of loads in flexible connections in the conditions of sagging between the supporting rollers. In the article the calculation scheme and the analytical formalization of tension at critical points of the generated chain line, the flow of the forces acting on the area of the flexible connection, the graphics tension are given. It is shown that the task of selecting the length of the flexible connection is optimization, the algorithm for its solution is proposed. The calculations are summarized by graphical dependencies of determining the tension. The presence of extrema in the resulting dependency and the need to limit a previous tension ties are proved. Methods of determining the parameters of the dynamic effects correspond to the principle of superposition. The obtained results about determining the strength parameters can be proposed for calculation of tensioning devices as a specific area of the flexible link can also perform this mission. It was created the possibility of matching cases of flexible connection on raichoor and on the reference plane.Документ Рекуперація механічної енергії в машинах циклічної дії(2014) Криворотько, Володимир Михайлович; Васильківський, Костянтин Вікторович; Соколенко, Анатолій ІвановичУ даній статті представлені результати математичного моделювання процесів переміщення вантажів в гравітаційному полі з врахуванням енергетичних трансформацій і рекуперації кінетичної енергії. A mathematical model of the dynamics of the machine batch- moving in the gravitational field with the evaluation of a full cycle. In this dynamic influence of inertial loads and estimated value of the driving force, and the energy performance of the system — the kinetic energy.Документ Дослідження динаміки приводів обладнання для розвантаження збільшених вантажних одиниць з нелінійною системою підвіски(2013) Васильківський, Костянтин Вікторович; Лензіон, Валентин Йосипович; Мавроді, Д. В.; Дідик, І. Н.Досліджено динаміку приводів машин для розвантаження збільшених вантажних одиниць за умов нелінійної системи підвіски. Складено і розв’язано рівняння руху мас. Дано рекомендації щодо застосування нелінійних моделей. The dynamics of drives of machines for unloading cargo units increased under conditions of nonlinear suspension systems. Done and solved the equations of motion of the masses. The recommendations on the use of nonlinear models.Документ Оптимізація процесів вибігу і гальмування в двомасових системах(2011) Соколенко, Анатолій Іванович; Васильківський, Костянтин Вікторович; Леус, Руслан МиколайовичВизначено співвідношення між кінематичними та силовими параметрами в процесах гальмування на прикладі двомасових динамічних моделей. Вказано на можливість реалізації законів руху. Знайдені підходи для оптимізації процесів гальмування в технологічному обладнанні.ах торможения на примере двухмассовых динамических моделей. The correlation between the kinematic and force parameters during braking for example of two-mass dynamic models. Specified on the possibility of laws of motion. Found approaches to optimize the braking process in production equipment.Документ Динаміка обтягування плівкою пакет-піддонів(2000) Коваль, Ігор Йосипович; Юхно, Михайло Іванович; Васильківський, Костянтин ВікторовичДосліджено динаміку пристрою для обтягування пакет-піддонів плівкою, що розтягується. Виведено нелінійні диференціальні рівняння руху мас. Визначено параметри системи, що зменшують динамічні складові пружних навантажень. Dynamics device for covering the package-pallets film that stretched. Derived nonlinear differential equations of motion of the masses. The parameters of the system, reduce the dynamic components of elastic stresses.Документ Динаміка і рекуперація вторинних енергетичних ресурсів у механічних системах(2014) Криворотько, Володимир Михайлович; Соколенко, Анатолій Іванович; Бут, Сергій Анатолійович; Васильківський, Костянтин ВікторовичУ статті виконано аналіз механічних систем при взаємодії ведучих і ведених мас з оцінкою динамічних навантажень. Відомо, що їх визначення досягається вирішенням рівнянь руху у формі Лапласа — Д’Аламбера. Однак при цьому невідомими залишаються енергетичні співвідношення. Показано, що енергетичні витрати рушійних сил пов’язані з необхідністю подолання сил опору. The analysis of mechanical systems subject to input and output interaction with mass evaluation of dynamic loads. It is known that from the vet, by their definition is achieved the equations of motion in the form of the Laplace —d’Alembert. However, it remains unknown energy relations.It is shown that energy costs driving forces associated with the necessity to overcome the resistance.Документ Динаміка гравітаційних опускних пристроїв(Наукові праці Національного університету харчових технологій, 2003) Яровий, Володимир Леонідович; Васильківський, Костянтин Вікторович; Бут, Сергій АнатолійовичСтворено математичну модель процесів переміщень вантажів у вигляді рівнянь руху, яка дає змогу визначити їхні кінематичні параметри на вибраній трасі спусків. Розв'язано задачу кінематичного синтезу гравітаційних прямолінійних спусків жолобчастої форми. Вибираючи відповідний і змінний по довжині спуску кут розклинювання жолоба у, можна реалізувати різні закони руху вантажів. Виведено залежності, якими має визначатися цей кут по довжині спуску, щоб одержати різні закони руху.