Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Система управління взаємовідносинами з клієнтами: теоретичний аспект
    (2019) В’ялець, Оксана Вікторівна
    Для забезпечення збалансованого розвитку підприємств в довгостроковій перспективі, процес управління підприємством потребує гнучкого реагування на виклики сьогодення. У статті розглянуто необхідність зміщення акцентів з продукції підприємств на поведінку, мотиви, бачення клієнтів та перетворення стосунків з клієнтами в один з найважливіших активів підприємства. Метою статті є дослідження змістовної сутності поняття системи управління взаємовідносинами з клієнтами. В результаті дослідження розглянуто різні підходи до розуміння змісту управління взаємовідносинами з клієнтами. В статті запропоновано розглядати управління взаємовідносинами з клієнтами з позиції стратегічного проактивногоклієнтоорієнтованого підходу. Під впливом викликів сьогодення клієнти стають джерелом грошових потоків компанії. Тому, детальні знання про клієнтів дозволять зробити їх сегментацію залежно від потреб та майбутньої економічної цінності для підприємства. При цьому, вище керівництво підприємств повинне зробити все можливе для уникнення стратегічного розриву між результатами своєї діяльності і позиціями своїх конкурентів. В статті запропоновано авторське бачення сутності системи управління взаємовідносинами з клієнтами. В результаті дослідження визначено та узагальнено проблемну симптоматику взаємодії підприємств з клієнтами, що спричиняє падіння прибутковості. Виділено основні складові системи управління взаємовідносинами з клієнтами: управління знаннями про клієнта; маркетингову політику просування продукції; систему продажів; створення цінності для клієнта; цінову політика; інформаційне середовище взаємовідносин з клієнтами. Доведено, що формування ефективної системи управління взаємовідносинами з клієнтами дозволить сформувати клієнтський капітал підприємства та забезпечити поліваріантність ефективних управлінських рішень.
  • Ескіз
    Документ
    Державна підтримка розвитку спиртової галузі України
    (Науково-дослідий економічний інститут, 2010) В’ялець, Оксана Вікторівна; Ткаченко, Ольга Миколаївна
    У статті розглянуто проблеми державної підтримки розвитку спиртової галузі харчової промисловості. Розглянуто основні функції держави та їх реалізацію стосовно спиртової промисловості України. Обґрунтовано необхідність вирішення питань завантаження надлишкових потужностей, перепрофілювання спиртових заводів, виробництво спиртової продукції на експорт. Запропоновано механізм державного регулювання розвитку спиртової галузі України. The article identified the problem of the government support of the alcohol industry development. The government primary functions and their realization concerning with the alcohol industry of Ukraine are considered. Justified the necessity to solve the questions of the loading of excessive productive capacities, making alcohol production for export, change the description of the alcohol enterprises. The authors proposed the mechanism of the government control of the Ukrainian alcohol industry development.