Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування стратегічних альтернатив для підприємств м’ясопереробної галузі України
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гирба, Антон Вікторович
    Стаття присвячена опису особливостей визначення стратегічних альтернатив для підприємств м’ясопереробної галузі в Україні. Здійснено обґрунтування основних чинників, які впливають на формування стратегічної політики підприємств даної галузі. Наведено кількісні показники виробництва та заготівлі м’ясної сировини за період з 2018-2020 рр. Описано основні проблеми функціонування підприємств м’ясопереробної галузі в Україні та причини їхнього виникнення. Проаналізовано та запропоновано альтернативні варіанти вирішення даних питань. Встановлено, що кожне підприємство м’ясопереробної галузі повинно мати в своєму арсеналі необхідну кількість альтернативних напрямків розвитку, враховуючі не лише існуючі, а й можливі загрози. Перелічено маркетингові інструменти аналізу та формування стратегічних альтернатив, надається їхній стислий опис. The article is devoted to the description of the peculiarities of identifying strategic alternatives for meat processing enterprises in Ukraine. The substantiation of the basic factors influencing formation of strategic policy of the enterprises of this branch is proved. Quantitative indicators of production and procurement of raw meat for the period from 2018-2020 are given. The main problems of functioning of meat processing enterprises in Ukraine and the reasons for their occurrence are described. Alternative solutions to these issues are analyzed and proposed. It is established that each enterprise of the meat processing industry should have in its arsenal the necessary number of alternative directions of development, taking into account not only existing but also possible threats. The marketing tools of analysis and formation of strategic alternatives are listed, their brief description is given.
  • Ескіз
    Документ
    Контактні аудиторії як складова маркетингового середовища
    (2020) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гирба, Антон Вікторович
    Стаття присвячена розгляду контактних аудиторій, які є складовою маркетингового оточення підприємства. Наведено та охарактеризовано контактні аудиторії з позиції напрямку впливу на підприємство (позитивний/негативний). Доведено їхня важливість щодо формування сприятливої думки про діяльність компанії на ринку. The article is devoted to the consideration of contact audiences, which are part of the marketing environment of the enterprise. Contact audiences from the position of the direction of influence on the enterprise (positive / negative) are given and characterized. Their importance in forming a favorable opinion about the company's activities in the market is proved.