Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Інформаційне забезпечення визначення рейтингу конкурентоспроможності продукції у ринковому середовищі(2009) Гнатенко, Олена АндріївнаРозглянуто інформаційне забезпечення визначення рейтингу конкурентоспроможності продукції у ринковому середовищі. Запропонована модель збору та обробки інформації молококонсервного підприємства про досліджувану продукцію для управління на основі рейтингу. Розкрито кілька напрямків аналізу конкурентно-аналітичної інформації. The informative providing of determination of rating of competitiveness of products is considered in a market environment. Offered model of collection and treatment of information of milk enterprise about the probed products for a management on the basis of rating. A few directions of analysis are exposed competition analytical to information.Документ Формування управлінського рішення щодо підвищення конкурентоспроможності продукції на прикладі підприємств-виробників молочних консервів(2010) Гнатенко, Олена АндріївнаЗапропоновано використання методики ідентифікації оптимального рішення на основі структурних характеристик конкурентоспроможності продукції та на основі рейтингового аналізу. Здійснено практичну реалізацію такої методи та відображено її результати.Документ Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності молококонсервної продукції(2012) Гнатенко, Олена АндріївнаРозглянуто роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності молококонсервної продукції. Визначено місце маркетингу в менеджменті організації. Запропоновано схему видів маркетингу, яка дозволяє залежно від коливань попиту міняти стратегію поведінки підприємства на ринку та застосовувати той або інший вид маркетингу, що дозволить в тій чи іншій мірі впоратися з проблемою зниження конкурентоспроможності продукції та збільшити обсяги продажів.