Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз маркетингових заходів торговельної мережі методами Text Mining(2020) Грибков, Сергій Віталійович; Ханбабаєв, Р. Р.; Харкянен, Олена ВалеріївнаУ статті досліджено та проаналізовано методи Data Mining для формування й оцінки маркетингових заходів торговельної мережі. Особливу увагу приділено аналізу технології Text Mining. Це інструментарій, розроблений на основі базових технологій Data Mining у поєднанні зі статистичним і лінгвістичним аналізами, методами штучного інтелекту, який дає змогу здійснювати пошук тенденцій, шаблонів і взаємозв'язків у неструктурованих текстах для прийняття управлінських рішень.Наведено приклад реалізації моделей Text Mining у компонентному програмному пакеті Orange з використанням Twitter API. Робочі моделі для практичної реалізації завдань торговельної мережі сформовані на основі набору віджетів Orange. Результат дослідження візуалізовано у вигляді діаграм і хмар зі слів, які зручно переглядати й аналізувати.Документ Інформаційна технологія для моделювання та управління екосистемою ІТ-проєкта(2024) Скригун, Владислав Олександрович; Сєдих, Ольга Леонідівна; Грибков, Сергій ВіталійовичМетою дослідження є створення нової інформаційної технології для моде лювання та управління екосистемою ІТ-проєкта для підприємств харчової галузі, що забезпечить швидкість і гнучкість розробки інформаційної системи, легку інтеграцію та супровід. Така технологія поєднає розробників і замовників у єди ний симбіоз за рахунок метаданих, що опишуть не тільки сутності та функції системи, а також кінцевих користувачів. Запропонована інформаційна техно логія поєднує елементи моделювання, контроль розвитку управління та супровід інформаційних систем для харчової галузі. Моделювання елементів системи направлено не тільки на створення самої інформаційної системи, а також на моделювання взаємозв’язків між замовниками та виконавцями, що дасть змогу планувати процес виконання, контролювати процес розробки, дотримуватися термінів виконання, виявляти та документувати виявлені недоліки, а в подаль шому їх усувати. Такий підхід особливо корисний для менеджерів проєктів, оскільки дає змогу отримувати вичерпну інформацію про кожен етап розробки і приймати більш обґрунтовані рішення. Крім того, залучення замовників на ранніх етапах процесу моделювання надає можливість документувати всі їхні вимоги, що забезпечує створення більш точного та відповідного кінцевого продукту, а залучення кінцевих користувачів на етапах розробки і тестування дає змогу отримувати цінні відгуки та коригувати проєкт відповідно до реальних потреб і очікувань користувачів. Такий підхід до моделювання забезпечує більш високий рівень відповідності кінцевого продукту потребам замовників і користувачів, а також підвищує ефективність управління проєктами за рахунок детального опрацювання кожного етапу розробки. Розвиток та використання такої тех нології забезпечить скорочення часу на створення ІТ-продукту та врахує особ ливості впровадження та інтеграції проєкту в цілому. Впровадження запропоно ваної технології гарантує підвищення якості створення та впровадження си стем для підприємств харчової галузі, адже буде враховувати специфіку та інтеграцію інформаційних систем з автоматизованими системами управління технологічними процесами харчових виробництв