Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз маркетингових заходів торговельної мережі методами Text Mining(2020) Грибков, Сергій Віталійович; Ханбабаєв, Р. Р.; Харкянен, Олена ВалеріївнаУ статті досліджено та проаналізовано методи Data Mining для формування й оцінки маркетингових заходів торговельної мережі. Особливу увагу приділено аналізу технології Text Mining. Це інструментарій, розроблений на основі базових технологій Data Mining у поєднанні зі статистичним і лінгвістичним аналізами, методами штучного інтелекту, який дає змогу здійснювати пошук тенденцій, шаблонів і взаємозв'язків у неструктурованих текстах для прийняття управлінських рішень.Наведено приклад реалізації моделей Text Mining у компонентному програмному пакеті Orange з використанням Twitter API. Робочі моделі для практичної реалізації завдань торговельної мережі сформовані на основі набору віджетів Orange. Результат дослідження візуалізовано у вигляді діаграм і хмар зі слів, які зручно переглядати й аналізувати.Документ Моделювання процесу моніторингу i планування собівартості продукції багатономенклатурного харчового підприємства(2015) М'якшило, Олена Михайлівна; Харкянен, Олена Валеріївна; Грибков, Сергій ВіталійовичУ статті розглянуто концептуальне моделювання предметної області як основу для розробки системи підтримки прийняття рішень планування продукції багатономенклатурного харчового підприємства. In this article we will introduce the subject area conceptual modeling as the foundation for decision-making support system designing for the multi-product food enterprise production planning.