Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Мотивація та стимулювання персоналу як складові системи управління якістю продукції на підприємстві(2016) Труш, Юлія Леонідівна; Григорців, Михайло Володимирович; Осадчук, Оксана ПавлівнаВ статті удосконалені мотиваційні та стимулюючі інструменти для підвищення ефективності управління якістю продукції на підприємстві, внаслідок запропонованих мотивів задоволення потреб в залежності від віку працівників та методів управління персоналом в системі управління якістю продукції на підприємстві у розрізі класифікаційних ознак. Таке обґрунтування запропонованих заходів в системі управління якістю продукції дасть змогу практично удосконалити процес управління якістю продукції. In this article are presented improved motivative and incentive instruments of quality products management in the enterprise, due to reasons offered meet the needs depending on the age of employees and management staff in the system of quality management in the company in terms of classifications. This study proposed measures in quality products management system will enable almost perfect process quality control.Документ Система управління безпечністю харчових продуктів(2016) Труш, Юлія Леонідівна; Григорців, Михайло Володимирович; Заінчковська, Ірина АнатоліївнаСистема управління якістю продукції підприємств є одним із основних важелів забезпечення ефективного управління якістю. З розвитком господарських відносин, на нашу думку, актуальними залишаються питання, пов’язані з їх аналізом. The quality management system of production enterprises is one of the main levers for effective quality management. With the development of economic relations, in our opinion, are relevant issues connected with their analysis.Документ Концептуальні підходи до сутності поняття «якість продукції» та її вплив на діяльність підприємства(2015) Коломієць, Ігор Федорович; Григорців, Михайло ВолодимировичВ умовах конкурентного середовища ринку розвиток всіх галузей виробництва повинен орієнтуватися на споживача та нарощення випуску якісних товарів і послуг. Як довів світовий досвід, висока якість продукції є однією з основних ознак їхньої конкурентоспроможності, що збільшує реалізацію продукції й ефективність роботи підприємства. З теоретичної точки зору – якість – складна і надзвичайно універсальна категорія, що має велику кількість аспектів та особливостей. Саме тому категорію «якість» досліджувало багато фахівців. Спостереження показують, що в буденному житті кожен із нас постійно використовує термін «якість», але розуміє його по-різному, залежно від того, які переваги та пріоритети він ставить перед собою. Отже, визначення сутності якості є складною задачею. In a competitive market environment development of all industries should focus on the consumer and increase of production of quality goods and services. As international experience has proven, high quality products is one of the main features of their competitiveness, increasing sales of products and efficiency of the enterprise. From a theoretical point of view - the quality - a complex and extremely versatile category that has many aspects and features. That is why the category of "quality" studied by many experts. Observations show that in everyday life each of us constantly uses the term "quality", but understands it differently, depending on what benefits and priorities it has set itself. So, definition of the essence of quality is a challenge.Документ Ланцюги та стадії життєвого циклу якості продукції(2015) Григорців, Михайло ВолодимировичПриведення складових якості у відповідність до потреб споживачів, для забезпечення виготовлення продукції високої якості, полягає у забезпеченні якості цілей, планування, проектування, виконання, експлуатації, після продажного обслуговування і якості утилізації. В зв’язку з цим у статті запропоновано ланцюги якості та стадії життєвого циклу продукції, що впливають на якість кінцевої продукції. Bringing quality components to the needs of consumers for manufacturing high quality products is to provide quality goals, planning, design, implementation, maintenance, after-sale service and quality regulations. In this regard, the paper proposes chain quality and stage of the product life cycle, affecting the quality of the final product.Документ Розвиток теорії та практики управління якістю у вітчизняних та зарубіжних країнах(2015) Григорців, Михайло ВолодимировичПроблеми з управління якістю продукції існували на всіх етапах розвитку суспільства і виробництва. Протягом тисячоліть люди вдосконалювали досвід у сфері управління якістю, адже це - одне із складних завдань для виробника, яке він вирішує в процесі виготовлення продукції. Для виявлення закономірностей і тенденцій розвитку робіт у цій сфері на сучасному етапі, необхідно переглянути еволюцію зарубіжного і вітчизняного досвіду в межах теорії та практики систем управління якістю. Problems with existing quality management at all stages of development of society and production. For thousands of years people improved experience in quality management, because it is - one of the challenges for the manufacturer, which he decides in the course of production. To identify patterns and trends of activities in this area at the present stage, it is necessary to review the evolution of foreign and domestic experience within the theory and practice of quality management systems.