Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Промоція іміджу України періоду повномасштабного вторгнення: аспекти та медіа-інструментарій
    (2023) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Грущенко, Альвіна Віталіївна
    Повномасштабне російське вторгнення в Україну посилило присутність української теми в міжнародному інформаційному просторі. Особливої актуальності набуло висвітлення подій з позиції нашої держави та боротьба з російською маніпулятивною пропагандою. Промо ційна діяльність України стала невід’ємним елементом в інформаційній боротьбі. Мета статті – дослідити трансформацію промоційної діяльності України та сучасний інстру ментарій розбудови її іміджу в умовах інформаційного протиборства. Реалізація мети мож лива через розв’язання таких завдань: розглянути ключові аспекти промоційної діяльності України від здобуття Незалежності до повномасштабного російського вторгнення включно; проаналізувати вплив цифрових інформаційних технологій на формування іміджу України у світовому інформаційному просторі в умовах військової російської агресії. У науковій роз відці виокремлено періоди промоційної діяльності України та визначено у межах кожного з них інструменти, за допомогою яких наша держава намагалася транслювати світовому співтовариству свій національний бренд. Прагнення України бути почутою в глобальному інформаційному просторі з початком повномасштабного російського вторгнення стимулювало створення інноваційних комуніка ційних проєктів та платформ, які наразі є інструментом реальної взаємодії України та світу. Аналіз цих цифрових платформ доводить важливість розвитку інформаційно-комунікаційних технологій для можливості впливу на цільову аудиторію та конструювання ключових нара тивів в міжнародному іміджі України. Отже, у статті наголошується, що збройна агресія РФ трансформувала міжнародний імідж України, змістивши негативну конотацію концеп тів медіаобразу нашої держави позитивною, проте основним завданням надалі для України залишається боротьба як у фізичному, так і в інформаційному просторі.
  • Ескіз
    Документ
    Українська практика фактчекінгу: проєкти та інструментарій
    (2023) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Грущенко, Альвіна Віталіївна
    Сучасні інформаційні технології, швидкий розвиток електронних медіа та використання інформаційного простору як складової гібридної війни призводить до стрімкого розповсюдження недостовірної, часто викривленої інформації, що вводить в оману громадськість, – фейків. Наразі їх легко створити, але не просто розпізнати, виявити та спростувати. Тож, для перевірки контенту застосовується спеціальний метод журналістського розслідування – фактчек, що є потужним інструментом викриття маніпуляцій та спекуляцій різного типу. Він допомагає не тільки виявити правдиву інформацію, а й запобігти поширенню дезінформації у суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційна стратегія подолання психологічної кризи в Україні
    (2023) Грущенко, Альвіна Віталіївна; Данкеєва, Оксана Миколаївна
    У статті охарактеризовано сутність, зміст та основні наративи кризового явища, його види, причини виникнення та наслідки, до яких воно призводить. Виникнення криз базується на багатьох факторах, але найчастішим є вплив саме економічного характеру, що породжує економічні кризи. Нині ж в Україні найвпливовішою кризою є психологічна, що утворилася внаслідок повномасштабного вторгнення країни-агресора на територію нашої держави у лютому 2022 року. У статті розглянуто розробку комунікаційної стратегії за та її практичне застосування в аспекті аналізу обраної проблеми. Подальшими перспективами майбутніх досліджень з обраної теми є протидія появі нових психологічних проблем, запровадження і моніторинг сучасних інноваційних технологій й практик при розробці комунікаційної стратегії щодо подолання психологічної кризи, яка може стати причиною зародження економічних чи техногенних проблем. The article describes the definition, content and main narratives of the crisis phenomenon, its types, causes and consequences to which it leads. The emergence of crises is based on many factors, but the most frequent is the influence of an economic nature, which generates economic crises. Currently, the most influential crisis in Ukraine is the psychological crisis that arose as a result of the full-scale invasion of the aggressor country on the territory of our state in February 2022. Although it dates back to 2013, during the Revolution of Dignity, it reached its peak and massive nature last year. Therefore, the issue of solving the psychological crisis is quite relevant and necessary for Ukraine. And in this case, it is advisable to use communication strategies, the measures and means of which are aimed at avoiding the problem as soon as possible. The article discusses the development of a communication strategy based on the principle of «WHO? WHAT? WHERE? WHEN? HOW?» and its practical application in the aspect of analyzing the chosen problem, where «WHO?» – target audience research, «WHAT?» – the key communication message that will be directed to the selected target audience, «WHERE?» – research of communication channels, «WHEN?» – for how long will the chosen strategy be applied and «HOW?» – how it will be implemented. Since the object of a psychological crisis is the person himself, this causes certain difficulties in solving it, than usually in other types of crises. However, the conducted research showed that if you correctly analyze the target audience, the means of communication with it and choose a clear content of the message, using a communication strategy, you can achieve an effective result in solving the problem. Currently, the psychological crisis in Ukraine is massive and covers the entire territory of the country, but timely response and the launch of communication projects for psychological help in the spring of 2022 have become an effective tool in reducing the impact of this problem on the country's citizens. Therefore, further prospects for future research on the chosen topic are countering the emergence of new psychological problems, the introduction and monitoring of modern innovative technologies and practices in the development of a communication strategy to overcome a psychological crisis, which may cause problems of economic or man-made.