Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємства
    (2019) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гулька, Вікторія Ігорівна
    Стаття присвячена розгляду сутності концепції соціально-відповідального маркетингу. Наводиться тлумачення цього терміну різними науковцями. Викладений погляд на зміст цієї концепції гуру маркетингу – Філіпа Котлера. Наводяться принципи, за якими повинні розвиватись компанії, котрі є прихильниками концепції соціально-відповідального маркетингу. Окреслено основні інструменти соціально-відповідальної діяльності компанії. Доведено, що найбільш популярними інструментами застосування концепції соціально-відповідального маркетингу серед вітчизняних підприємств є благодійна діяльність та спонсорство. Наведено приклади соціально-відповідальних компаній, які працюють на українському та закордонному ринках, серед яких American Express Company, Pampers, Avon. Визначено напрямки прояву концепції соціально-відповідального маркетингу та їхній зміст. Доведено переваги застосування даної концепції у практичній діяльності підприємства.