Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Прибуток як основа ефективного управління розвитком підприємства(2014) Гуткевич, Світлана ОлександрівнаСутність і значення економічної категорії «прибуток» в міру розвитку економіки постійно ускладнюється. На сучасному етапі прибуток є основою розвитку підприємства і основним джерелом його інвестування. Для підприємства важлива не сума прибутку як така, а та його частина, яка буде використана як джерело самофінансування і розвитку. Процес отримання прибутку, як будь-який процес, потребує управління і здійснюється через функції з урахуванням факторів, що впливають на прибуток та ефективність діяльності підприємства. The essence of the economic category of profit becomes more difficult with the level of economic development. In modern conditions, profit is the base of enterprise’s development and the main source of it investing. It is important for enterprise not the sum of profit, rather its part that will be used as the source of self-financing and development. The process of getting profit, as any other process, needs management, and is performed through the functions in view factors that influence the profit and efficiency of the enterprise. Making a profit should be viewed primarily as a result of any activity that is based on raising capital in any form. In modern terms, profit is the main effective source of development and result of the activity any object on macro and macro levels. An income as basic source of investing is basis of making decision exactly.Документ Вплив управління на ефективність діяльності підприємств(2013) Гуткевич, Світлана Олександрівна; Дунда, Світлана ПетрівнаВ статті досліджено питання впливу управління на ефективність діяльності підприємств. Розглянуто методи, функції управління, стратегії. The article investigates the influence of questions on the effectiveness of the enterprises’ management. In it deals with the methods and functions of management, strategies.