Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Впровадження інформаційних технологій у навчальний процес – вирішальна умова підготовки спеціалістів XXI сторіччя(2002) Яровий, Володимир Леонідович; Ельперін, Ігор ВолодимировичНа рубіжі ХІХ та ХХ сторіччя людство вступило у нову еру - еру інформаційних технологій. Це не просто черговий етап у розвитку науково-технічного прогресу. Це технологічний і технічний прорив, який кардинально змінює форми і методи діяльності людини майже у всіх сферах її житєдіяльності. Наслідки розвитку інформаційних технологій можна порівняти з впливом на розвиток людства появу землеробства, винахід книгодрукарста або парової машини, відкриття енергії атома. Очевидно, що саме цю нову реальність забов’язана враховувати насамперед система освіти і в першу чергу – вища школа, особливо інженерно-технічна. On the threshold of the nineteenth and twentieth century humanity has entered a new era - the era of information technology. This is not just another stage in the development of scientific and technological progress. This technological and technical breakthrough that dramatically alters the forms and methods of human activity in almost all spheres of zhytyediyalnosti. The consequences of information technology can be compared to the impact on human development the emergence of agriculture, the invention of the steam engine or knyhodrukarsta, opening energy of the atom. It is obvious that this new reality obligations consider primarily the education system in the first place - high school, especially in engineering and technology.