Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив розміру підприємства кондитерської промисловості на рівень його конкурентоспроможності(2006) Закревська, Людмила МиколаївнаСтаття присвячена дослідженню впливу розміру підприємства на його конкурентоспроможність на основі використання методу аналітичного групування з рівновеликими інтервалами. Проаналізовано особливості та перспективи розвитку малих, середніх та великих підприємств. Розроблено SWOT-матриці для суб’єктів великого та малого бізнесу. Проаналізовано залежність розміру підприємства від коефіцієнта товарності. The article investigates the impact of size on its competitiveness on the basis of the analytical method of grouping with equal intervals. The features and prospects of small, average and large enterprises. A SWOT-matrix for business large and small businesses. The dependence of the coefficient of firm size marketability.Документ Рейтингова оцінка конкурентоспроможності підприємств на ринку кондитерської промисловості України(2004) Закревська, Людмила Миколаївна; Ткаченко, Ольга МиколаївнаПроаналізовано рівень конкурентоспроможності підприємств та насиченості ринку кондитерської промисловості. Для рейтингової оцінки рівня конкурентоспроможності кондитерських підприємств запропоновано використовувати індекс Харфіндела-Хіршмана. Досліджені шляхи подальшого розвитку підприємств на ринку кондитерської промисловості України. The level of competitiveness of enterprises and market saturation confectionery industry. For ranking evaluation of the confectionery company proposed to use Harfindela-Hirschman index. Investigated ways of further development of enterprises in the market confectionery industry in Ukraine.Документ Оцінка конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості(2004) Закревська, Людмила МиколаївнаОцінено конкурентоспроможність провідних підприємств кондитерської промисловості. Проаналізовано вплив цінових, виробничих та інших факторів на конкурентоспроможність підприємств та виявлено їх пріоритетність. Для оцінки рівня конкурентоспроможності кондитерських підприємств запропоновано використовувати метод “аналізу ієрархій”. Reviewed competitiveness of key enterprises confectionery industry. The influence of price, production and other factors on the competitiveness of enterprises and identified their priority. For the evaluation of the confectionery company proposed to use the method of "analytic hierarchy process".