Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив розміру підприємства кондитерської промисловості на рівень його конкурентоспроможності(2006) Закревська, Людмила МиколаївнаСтаття присвячена дослідженню впливу розміру підприємства на його конкурентоспроможність на основі використання методу аналітичного групування з рівновеликими інтервалами. Проаналізовано особливості та перспективи розвитку малих, середніх та великих підприємств. Розроблено SWOT-матриці для суб’єктів великого та малого бізнесу. Проаналізовано залежність розміру підприємства від коефіцієнта товарності. The article investigates the impact of size on its competitiveness on the basis of the analytical method of grouping with equal intervals. The features and prospects of small, average and large enterprises. A SWOT-matrix for business large and small businesses. The dependence of the coefficient of firm size marketability.Документ Стан та перспективи розвитку монополізації ринку кондитерських виробів(2004) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Закревська, Людмила МиколаївнаДосліджено проблеми розвитку вітчизняного кондитерського ринку. Розраховано та проаналізовано ступінь монополізації ринку кондитерської промисловості за товарними групами кондитерських виробів. Досліджені шляхи подальшого розвитку кондитерського ринку. The problems of domestic confectionery market. Calculated and analyzed the degree of monopolization of the market for confectionery industry product groups confectionery. Investigated by further development of the confectionery market.Документ Оцінка конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості(2004) Закревська, Людмила МиколаївнаОцінено конкурентоспроможність провідних підприємств кондитерської промисловості. Проаналізовано вплив цінових, виробничих та інших факторів на конкурентоспроможність підприємств та виявлено їх пріоритетність. Для оцінки рівня конкурентоспроможності кондитерських підприємств запропоновано використовувати метод “аналізу ієрархій”. Reviewed competitiveness of key enterprises confectionery industry. The influence of price, production and other factors on the competitiveness of enterprises and identified their priority. For the evaluation of the confectionery company proposed to use the method of "analytic hierarchy process".Документ Сучасний стан та перспективи розвитку експортної політики підприємств кондитерської промисловості України(2004) Закревська, Людмила МиколаївнаСтаття присвячена проблемам експортної політики провідних підприємств кондитерської промисловості України. Проаналізовано динаміку експорту вітчизняних кондитерських виробів, що не містять какао. Досліджено особливості виходу вітчизняних кондитерських підприємств на російський ринок, перспективи збільшення експортних поставок на її територію, методи посилення своїх позицій на російському ринку. The article deals with the export policy confectionery industry leading enterprises of Ukraine. The dynamics of domestic exports of confectionery, not containing cocoa. Peculiarities of national output in the Russian confectionery market, the prospects for increasing exports to its territory, methods of strengthening its position in the Russian market.