Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасна парадигма створення успішних вітчизняних стартапів(Закревська, Л. М. Сучасна парадигма створення успішних вітчизняних стартапів / Л. М. Закревська // Інфраструктура ринку : електронний фаховий науково-практичний журнал. – 2019. – Вип. 35. – С. 220-224., 2019) Закревська, Людмила МиколаївнаУ статті розглянуто сфери і особливості реалізації успішних вітчизняних стартапів. Автором запропоновано поділ інноваційних ідей українських стартаперів на наступні категорії: технологічні розробки, соціальні (комунікативні) розробки, розробки для вирішення екологічних проблем. Обґрунтовано, що найбільше успішних стартап-проектів України було реалізовано у сфері технологічних інновацій. Визначено, що для створення успішних вітчизняних стартапів необхідно оцінити перспективність ринкового сегменту та ціну відкриття бізнесу. Обґрунтовано, що реалізацію креативної бизнес-ідеї можна прискорити за допомогою використання краудфандингових платформ, які дадуть можливість зібрати необхідні кошти за рахунок краудлендингу (народного кредитування). Доведено, що з метою активізації і інтенсифікації розвитку вітчизняних стартапів варто здійснювати розробку інноваційної ідеї, оцінку перспективності сегменту ринку, пошук джерел фінансування, які в сукупності формують парадигму створення успішних вітчизняних стартапів.