Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні аспекти зростання продуктивності з врахуванням поведінки споживачів(2008) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВизначено місце споживачів в системі управління продуктивністю підприємства. The place consumers in the management of enterprise performance.Документ Теоретичні основи сучасної концепції продуктивності(2007) Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті досліджено науково-теоретичні підходи до вивчення менеджменту продуктивності. Теоретичні дослідження пропонують виявити сучасну концепцію розуміння продуктивності та провести розмежування між поняттями „продуктивність праці” та „продуктивність”. The text contains scientific and theoretical principles of productivity. Authentic researches introduce basic concept of marketing research in details. Theoretical studies to propose the modern conception productivity and to find differentiation between terms „labour productivity” and „productivity”.Документ Методика оцінки продуктивності реклами(2009) Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті описана методика оцінки продуктивності реклами як часткової продуктивності економічної діяльності. Проведений аналіз ефективності використання рекламних витрат на підприємстві по виробництву безалкогольних напоїв через показник продуктивності реклами. The article describes methods of evaluating advertising as partial productivity of economic activities. The analysis of the effectiveness of advertising spend in the company producing soft drinks through advertising performance metric.