Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингова поведінка підприємств на онлайн-ринку(2020) Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана Борисівна; Наконечна, Дарія СергіївнаУ статті визначено основні тенденції розвитку онлайн-ринку електронної комерції, який почав стрімко зростати через економічну кризу, що викликана пандемією Covid-19. Здійснено порівняльну характеристику онлайн-ринку В2В- та В2С-секторів за визначени-ми критеріями, такими як розмір онлайн-ринку, вартість продукції та послуг, взаємовід-носини з клієнтами, програма лояльності, служба підтримки та консультація, маркетин-гові цілі, контент-стратегія. Розроблено моделі маркетингової поведінки підприємств на онлайн-ринку В2В та В2С, у яких підприємство розглядається як відкрита система, що має маркетингові цілі та стратегічну місію. Запропоновано типи маркетингової пове-дінки підприємства на онлайн-ринку, такі як пасивна та активна, уточнено зміст цих понять. Задля досягнення активної поведінки підприємства на онлайн-ринку варто вико-ристовувати ефективні інструменти інтернет-маркетингу для B2C- та B2B-секторів.Документ Науково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика"(2006) Капінус, Лариса ВасилівнаВ статті досліджено науково-практичні підходи до визначення поняття „маркетингова політика”. Теоретичні та практичні дослідження пропонують виявити базисну концепцію розуміння маркетингової політики, успіх якої залежить від філософії ставлення до споживачів та використання елементів комплексу маркетингу. The text contains scientific and practical principles of marketing politics. Authentic researches introduce basic concept of marketing research in details. Successful marketing politics is developing organization specific philosophy with relation to consumers and integrated marketing mix.