Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та психологія ціноутворення брендів: маркетинговий аспект
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Гайдуков, Дмитро Сергійович
    У статті розглянуто сутність ціноутворення бренда та цінності бренда як важливого складника цінової політики з урахуванням маркетингового та витратного підходів до ціноутворення. Установлено чинники, які впливають на ціну бренда та його цінність, складники успішного бренда. Доведено необхідність використання специфічних методів та прийомів формування ціни марочного товару. Визначено види стратегій, що їх використовують під час ціноутворення бренда з урахуванням вибраного методу його позиціювання на ринку та цілей ціноутворення. Наведено етапи встановлення ціни на марочний товар, цінові переваги володіння брендом. Узагальнено психологічні методи, які варто використовувати під час формування та коригування ціни на бренд, що дасть можливість підвищити прибутковість діяльності підприємства, утримати та зміцнити ринкові позиції підприємства та його брендів.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та систематизація методів встановлення цін в ринкових умовах
    (2011) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна
    В статті на основі теоретичних досліджень визначено сутність методів встановлення цін в ринкових умовах та запропоновано власну класифікацію методів ціноутворення, яка дає можливість систематизувати методи визначення цін в логічну цілісну систему.