Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційні технології в будівництві готелів як чинник конкурентноспроможності(2017) Ковешніков, Володимир Сергійович; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаУ статті розглядається туризм, як дуже багатогранно розвинена галузь господарства, що є однією з головних складових доходу в деяких країнах і впливає на розвиток економіки і світового співробітництва. Туризм є найдинамічнішою галуззю в багатьох країнах світу і його роль в світовій економіці безперервно росте. Аналізуються сучасні інноваційні розробки, які використовуються при будівництві закладів готельного господарства, а саме: новітні технології виготовлення світловипромінюючого цементу, модульних будинків по типу LEGO, використання пластикових пляшок, будівництво дерев’яних будинків, еластичного бетону для будівництва готелів в країнах з підвищеною сейсмічністю, розробка бетону з вуглекислого газу та 3-D друк будівель. The article considers tourism as a multifaceted developed economic sector, which is one of the main components of income in some countries and the impact on the economy and global cooperation. Tourism is the most dynamic sector in many countries and its role in the world economy is continuously growing Analyzes the modern innovations that are used in the construction of hotel management institutions, namely the latest manufacturing technology light-cement type modular buildings LEGO, the use of plastic bottles, construction of wooden houses flexible concrete for the construction of hotels in the countries with high seismic activity, development concrete with carbon dioxide and 3-D printing buildings.Документ Науково-методологічні основи інноваційної діяльності у сфері туризму(2016) Ковешніков, Володимир Сергійович; Розметова, Олена ГригорівнаСтаттю присвячено дослідженню ролі інноваційної діяльності у розвитку туристичної сфери, аналізу авторських трактувань інноваційної і туристичної діяльності, визначенню основних функцій інновацій та їх напрямів розвитку. Авторами розроблено і наведено новий підхід до класифікації інновацій у туристичній діяльності. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності управління інноваційними процесами в туризмі. The article studies the role of innovation in tourism development, analysis and innovative interpretations of copyright tourism, the definition of the main functions of innovation and development of their areas. The authors have developed and presented a new approach to the classification of innovation in the tourism business. The recommendations for improving the management of innovation processes in tourism.Документ Питання класифікації в сфері туризму(2016) Ковешніков, Володимир Сергійович; Ліфіренко, Олена Сергіївна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаУ статті розглядаються існуючі підходи, які використовуються при класифікації в сфері туризму, виділяються часто використовувані класифікаційні ознаки, наводиться класифікація видів туризму і послуг галузей індустрії гостинності, пропонуються методологічні підходи до подальшого вдосконалення систем класифікації в туризмі. In the article there are considered the existing approaches to classifications of tourism kinds and services. There are discussed characteristics usually used as the basis of classifications in tourism. Some new views concerning backgrounds of classifications in tourism are proposed.Документ Інноваційні види туризму(2016) Ковешніков, Володимир Сергійович; Ліфіренко, Олена Сергіївна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаУ статті наводиться опис відомих у даний час інноваційних видів туризму та здійснено аналіз причин їх появи. Найбільшою популярністю зараз користуються ті види туризму, які пов'язані з активною пізнавальною чи розважальною діяльністю, що дозволяє споживачам туристичного продукту отримувати якісно нові враження. This article describes the currently known types of innovative tourism and the analysis of the causes of their appearance. The most popular is using those forms of tourism related to the active cognitive activity or entertainment that allows consumers to get high quality tourism product new experiences.