Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Ділова гра як метод активного навчання англійській мові у закладах вищої освіти
    (2021) Коротка, Наталія Володимирівна; Підколесна, Л. А.
    Стаття присвячена дослідженню ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Актуальність дослідження полягає у тому, що для встановлення ефективних зв’язків із зарубіжними партнерами необхідні фахівці, які досконало володіють іноземною мовою як засобом усної та письмової комунікації, а ділова гра є сучасним засобом активного навчання майбутніх фахівців. Метою статті є розгляд ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Робота спирається на положення про те, що під час формування іншомовної комунікативної компетенції особливого значення набувають роль і місце ділової гри в системі методів навчання студентів закладу вищої освіти. Врахування особливостей ділової гри дозволяє виявити специфіку методу активного навчання та відобразити лінгвокультурну дійсність мови, яка вивчається.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема синонімії в перекладі юридичних текстів англійської мови під час навчання студентів немовних вишів
    (2021) Коротка, Наталія Володимирівна
    У статті досліджено проблему синонімії в перекладі юридичних текстів англійської мови під час навчання студентів немовних вишів. Особливу увагу приділено розгляду явища синонімії у термінознавстві. Обґрунтовано ключові терміни. Проаналізовано теоретико-методологічні основи проблеми синонімії англомовної юридичної термінології. Окреслено основні методичні принципи і критерії, що здатні забезпечити ефективність навчання студентів немовних ВНЗ в аспекті правильного розуміння синонімічної правничої термінології юридичних текстів та доцільного її використання під час складання юридичної документації. Запропоновано шляхи подолання перекладацьких труднощів під час роботи над юридичними текстами у процесі навчання студентів немовних вишів.